Her er min næste lille familiebil
Fra : Lars Holst

Dato : 08-06-07 10:59

http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU&mode=related&search=

Det ville være rimelig cool at køre sådan en hvis man havde budget til
brændstof.

--
Lars Holst

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-06-07 11:26

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU&mode=related&search=
>
> Det ville være rimelig cool at køre sådan en hvis man havde budget til
> brændstof.

Er det ikke en dieselhakker?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-06-07 12:37

On 08 Jun 2007 09:59:28 GMT, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU&mode=related&search=
>
>Det ville være rimelig cool at køre sådan en hvis man havde budget til
>brændstof.

>--

Skide være med brændstoffet.

Når man har kørt MAN, så er man godt klar over hvor de får inputs til
konstruktionen af deres undervogne fra.

MAN er langt forud for sine europæiske konkurrenter, hvad undervogn og
affjedring angår.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Holst

Dato : 08-06-07 20:17

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> said in

> [...]
> konstruktionen af deres undervogne fra.
>
> MAN er langt forud for sine europæiske konkurrenter, hvad undervogn og

Nu er det jo ikke en MAN.
Det er en Kamaz.
Russisk.

Tatra lastbiler laves også i versioner til konkurrence kørsel i Dakar
Rally.
Sådan en vil også være ok.

--
Lars Holst

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-06-07 22:16

On 08 Jun 2007 19:16:57 GMT, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

> [...]
>Det er en Kamaz.
>Russisk.
>
>Tatra lastbiler laves også i versioner til konkurrence kørsel i Dakar

Jeg er helt klar over hvad det er for biler vi snakker om.

Mine betragtninger går på, at MAN også deltager i dette rally, og
sådan nogen findes faktisk i handelen i DK.

Tatra og Kamaz er derimod ikke deciderede hyldevarer.

Det er i orden med mig at læse lidt mellem linierne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : P3R WlLDAU

Dato : 08-06-07 13:28

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> wrote in message
> http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU&mode=related&search=
>
> Det ville være rimelig cool at køre sådan en hvis man havde budget til
> brændstof.

Det er 'tåbelig og unødvendig forurening'

http://tinyurl.com/yqr42m

P3R