Kender I clip'et med araberne...
Fra : Mogens

Dato : 06-06-07 21:45

....der kører sidelæns med høj fart?
Det er ikke altid, det går godt:
http://videos.streetfire.net/video/bacddfbc-04b4-4603-8704-98f20110046d.htm
(der er også andet på clip'et, der linkes til)
--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Anders Majland

Dato : 06-06-07 21:59

> Det er ikke altid, det går godt:
> http://videos.streetfire.net/video/bacddfbc-04b4-4603-8704-98f20110046d.htm
> (der er også andet på clip'et, der linkes til)

Ganske gode argumenter imod streetrace ...

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 06-06-07 22:05

Så forstå jeg bedre hvorfor det segment kører så dårligt som de gør.

Arabere bliv ved din kamel, den gør mindre skade!

/AB

Fra : Lars [6710]

Dato : 06-06-07 22:31

Mogens skrev:
> ...der kører sidelæns med høj fart?
> Det er ikke altid, det går godt:
> http://videos.streetfire.net/video/bacddfbc-04b4-4603-8704-98f20110046d.htm
> (der er også andet på clip'et, der linkes til)

Hold da op....

Det er da ikke studenterhuen der trykker dem alle

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Mikkel Lund

Dato : 06-06-07 22:40

Mogens skrev:
> ...der kører sidelæns med høj fart?
> Det er ikke altid, det går godt:
> http://videos.streetfire.net/video/bacddfbc-04b4-4603-8704-98f20110046d.htm
> (der er også andet på clip'et, der linkes til)

Ikke mere khat til dem...

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Allan Kristensen

Dato : 07-06-07 17:14

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> /Mogens, sportsdriver :)
> Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Har set noget af det live i Qatar sidste efterår jeg var dernede for at lave
et 8 timers job, og fik så et par fridag dernede, de kører som sindsyge det
meste af tiden, selv kvinderne med deres burka, kører lige så slemt som
mændene.