MP3 afspiller på autoradioen
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-06-07 21:01

Hej..

Er det muligt at jeg kan tilslutte min MP3 afspiller til min autoradio ?
Min MP3 er en Samsung K5 og min autoradio er en Blaupunkt London MP35
http://www.blaupunkt.com/dk/7645450310_main.asp

Jeg formoder at radioen skal have en AUX indgang hvor jeg kan tilslutte mit
jackstik.

Men på Blaupunkts hjemmeside står der bare om radioen : Forberedt for
Telefon-/Navigation tilslutning

Mvh
Thomas

Fra : badge5050

Dato : 06-06-07 21:13

Prøv om du ikke kan bruge en af dem de har her..

http://www.ipodyourcar.dk/

badge5050

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-06-07 21:39

Thomas Buus Andersen skriver:

> Er det muligt at jeg kan tilslutte min MP3 afspiller til min autoradio ?

Hvad står der i brugervejledningen ?

> Min MP3 er en Samsung K5 og min autoradio er en Blaupunkt London MP35
> http://www.blaupunkt.com/dk/7645450310_main.asp

Der står noget omkring en ipod, hvad siger brugsanvisningen hertil ?

> Jeg formoder at radioen skal have en AUX indgang hvor jeg kan tilslutte mit
> jackstik.

Det vil være smart - ja

> Men på Blaupunkts hjemmeside står der bare om radioen : Forberedt for
> Telefon-/Navigation tilslutning

Hvilket betyder en monoindgang du kan styre ved hjælp af et signal, den
kan svjv ikke blive afbrudt af trafikmeldinger osv.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 06-06-07 21:48

> [...]
> mit jackstik.
>
> Men på Blaupunkts hjemmeside står der bare om radioen : Forberedt for

Kan man ikke bruge det indbyggede USB stik. Ser da ud til at både radio og
MP3 afspiller har USB stik.

evt.: http://www.blaupunkt.com/dk/7607001528_main.asp

Bjarne

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 07-06-07 10:29

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> wrote in

> [...]
> tilslutte mit jackstik.
>
> Men på Blaupunkts hjemmeside står der bare om radioen : Forberedt for

Hej
Køb en dims, der "oversætter" audio signalet til et FM signal, som du så
bare tuner radioen ind til.
F.eks. denne fra THansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=963438335&n=702596628&pn=-2053069664

Fra : Henning

Dato : 07-06-07 11:18

>F.eks. denne fra THansen
>http://www.thansen.dk/product.asp?c=963438335&n=702596628&pn=-2053069664

Duer bare ikke i Københavnsområdet - her er FM-båndet i forvejen fyldt
med radiostationer, så det er umuligt at finde en tom frekvens

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-06-07 17:00

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Duer bare ikke i Københavnsområdet - her er FM-båndet i forvejen fyldt
> med radiostationer, så det er umuligt at finde en tom frekvens

Jeg VIL også have en fast kabel forbindelse, så det er ikke en mulighed.

Thomas

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 14-06-07 14:43

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> wrote in news:46682b6e$0
$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg VIL også have en fast kabel forbindelse, så det er ikke en mulighed.
>
> Thomas

Er ellers smart, da radioens TA (PA) mm automatisk fungerer out-of-box