Lægge minutter sammen i Excel
Fra : CJT

Dato : 08-06-07 01:00

Hej!

Jeg har en kollonne med en masse musiknumre. I en særskilt kolonne er
skrevet minutter og sekunder
Forneden skal der være en Sum, hvor minutter tælles sammen,

Hvordan gør jeg det?

Hilsen
Carsten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-06-07 08:18

"CJT" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrevet minutter og sekunder
> Forneden skal der være en Sum, hvor minutter tælles sammen,

Hvis du har skrevet minutterne i Excels format (0:3:45) kan du bare lave en
helt almindelig sammentælling med sum. Ellers må du lige fortælle, hvordan
tiderne er indtastede.

Jan

Fra : CJT

Dato : 08-06-07 20:53