En travl mand
Fra : Valodeaf

Dato : 06-07-01 09:27

På alles vegne takker jeg John Thomsen, for at han har givet sig tid til at
besvare hele 10 forskellige gamle indlæg på én gang. Har du været på ferie
John, og har derefter følt trang til at overøse os med din viden. Hold
gejsten oppe og god sommer til alle.

Fra : Niels S.

Dato : 06-07-01 12:17

Valodeaf skrev

> [...]
> besvare hele 10 forskellige gamle indlæg på én gang. Har du været på ferie
> John, og har derefter følt trang til at overøse os med din viden. Hold

Øhhhh, har jeg bedt dig om at takke!? Nej vel, så hold det lige til dig selv

Hvad er det du gerne vil opnå med dette indlæg? Offentlig hængning? Ikke med
mig du! Personligt vil jeg hellere have 10 af Johns indlæg end dette ene fra
dig. Så kan man være enig i holdninger eller ej, men det skaber da lidt
debat i gruppen.

Husk: den der graver en grav for andre, falder ofte selv i den.

Få du nu bare gejsten op selv, og ha' så en god sommer

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Valodeaf

Dato : 06-07-01 12:52

Jamen jøsses - godt ord igen. Der var da indlagt lidt humor mellem linierne.

Der skal absolut være plads til alle indlæg.

Jeg giver en offentlig undskyldning til John Thomsen.

God weekend til alle.

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97h17.50$jq4.6847@news.get2net.dk...

Fra : Niels S.

Dato : 06-07-01 12:58

Valodeaf skrev

> Jamen jøsses - godt ord igen. Der var da indlagt lidt humor mellem
linierne.

Oki. Sådan læste jeg det desværre ikke, men det er måske bare mig. Måske
anvendelsen af en smiley "" havde hjulpet på min forståelse.

> Der skal absolut være plads til alle indlæg.

Enig!

Og god weekend til dig.

--
Niels S.