Turen om Rostock fredag
Fra : Gunnar007

Dato : 07-06-07 10:28

Nogen som netop har prøvet turen fra Havnen mod Berlin, efter at polilitiet
har spærret noget af vejen ?

Vi starter ud i morgen tidlig, men er vejen helt håbløs kan vi jo tage over
rødby

Evt link med en god visning af omkørselen er velkomment.

Håber at høre fra nogen som netop har prøvet den tur.

HIlsen G

Fra : Holst

Dato : 07-06-07 10:41

Gunnar007 wrote:

> [...]
>
> Evt link med en god visning af omkørselen er velkomment.
>
> Håber at høre fra nogen som netop har prøvet den tur.

Ellers prøv at ring og spørg politiet i Rostock.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-06-07 11:09

On Thu, 7 Jun 2007 11:28:29 +0200, "Gunnar007" <007g@teamsos.dk>
wrote:

> [...]
>
>Evt link med en god visning af omkørselen er velkomment.
>
>Håber at høre fra nogen som netop har prøvet den tur.

Ifølge NDR2, er der ikke nogen problemer med dette.

http://www.ndr2.de/pages_special_lib/0,,SPM8548,00.html?conid=mpwest.html#vn1

Bortset fra det lange vejarbejde som har været der længe, meldes der
ikke om uregelmæssigheder på A19.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : urlex

Dato : 09-06-07 12:57

On 7 Jun., 12:40, Holst <newsno...@shelter.dk> wrote:

> Ellers prøv at ring og spørg politiet i Rostock.

Jeg har prøvet denne tur via Gedser-Rostock til Berlin tirsdag 5.juni
og kan oplyse at der var talstærkt politi kontrol og 2 svenskebiler
blev udtaget til nærmere. Langs med motorvejen ned forbi Rostock
Airport var der politi overalt på begge sider af motorvejen, jeg kørte
lige igennem uden kontrol !
vh urlex