ToldSkat
Fra : Jens Meldgaard

Dato : 06-06-07 21:51

Jeg har før brugt ToldSkat: brugte motorkøretøjer / værdifastsættelser. Da
jeg så i går skulle derind igen kan det ikke lade sig gøre. Uanset om jeg
slår pop-up blokeringen fra, eller jeg holder Ctrl tasten nede når jeg
klikker på linket, bliver jeg sendt tilbage til : www.skat.dk . Er der
ændret på noget, eller er det hos mig det er galt??

mvh Jens
Sydals

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 22:57

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klikker på linket, bliver jeg sendt tilbage til : www.skat.dk . Er der
> ændret på noget, eller er det hos mig det er galt??

Det fungerer her !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 06-06-07 23:19

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:c17b1$46672dab$55183f7d$10282@news.arrownet.dk...

> "Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>

> Det fungerer her !

Tak.
For et øjeblik siden ca. kl.00.10 kom knægten med sin bærbare
der virker det også, så det må jo være min PC det er galt med
men hvorfor nu lige det :-{ surt.

mvh Jens
Sydals

Fra : KWR

Dato : 07-06-07 06:38

> [...]
> For et øjeblik siden ca. kl.00.10 kom knægten med sin bærbare
> der virker det også, så det må jo være min PC det er galt med

Har du slået pop-up killeren fra ?

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-06-07 06:54

Jens Meldgaard wrote:
> [...]
> klikker på linket, bliver jeg sendt tilbage til : www.skat.dk . Er der
> ændret på noget, eller er det hos mig det er galt??

Du skal nok ind og tillade popup'en manuelt - den skifter hurtigt videre.

IE 7.0 DK : Funktioner - Blokering af pop up-vinduer - Indstillinger for
blokering af pop up-vinduer - "*.skat.dk" tilføj - Luk

http://modep.skat.dk - voilá

--
vh
Torben