Kobling - suzuki
Fra : Christian A

Dato : 06-06-07 11:49

Hej
Jeg har lige skiftet koblingsplader på min Suzuki gsx-r 750 årg. 1991
fordi den koblede dårligt ud og gled lidt i koblingen. Nu er det nærmest
blevet værre, den kobler i hvert fald dårligt ud. Men jeg tror jeg har
kender fejlen, men vil lige høre jer.

Da jeg monterede de nye plader opdagede jeg at de var skæve. Altså hvis
jeg lagde dem fladt på bordet, så var de ikke "flade" - de buede en del.
Jeg tænkte at de sikkert ville rette sig ud, så jeg prøvede at monteret
dem.

Kan de "skæve" koblingsplader være årsagen til at den ikke kobler
ordentligt ud?

VH Christian

Fra : Orla Pedersen

Dato : 06-06-07 12:50

Christian A wrote:

> Kan de "skæve" koblingsplader være årsagen til at den ikke kobler
> ordentligt ud?

Ja mon ikke Retur til forhandler.

mvh
Orla