Godt værksted på Amager søges.
Fra : SrS

Dato : 06-06-07 07:19

Hej

Kender nogen et godt værksted på Amager eller i nærheden, som kan
'servicere' min Intruder VS1400 fra 1992?

Det er gået stærkt tilbage, tyskeren på Enghavevej er lukket, Johnssons på
Løjtegårdsvej tager kun specialcykler, og DME-motor i Hvidovre, hvor jeg
også tidligere har kommer har lukket deres telefon

Håber nogen har erfaringer med andre gode værksteder i nærheden.

SrS

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-06-07 07:54

SrS wrote:
> Hej
>
> Kender nogen et godt værksted på Amager eller i nærheden, som kan
> 'servicere' min Intruder VS1400 fra 1992?

Stevens? Ingen erfaring, men har selv fået det anbefalet.

http://stevensmcshop.dk/

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 12:16

"SrS" <SrS@fjernes_os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> også tidligere har kommer har lukket deres telefon
>
> Håber nogen har erfaringer med andre gode værksteder i nærheden.

Hey SrS

Kan kun anbefale stevens MC shop. der er skide flinke og yder en kanon
service uanset hvem man er eller hvad man kører.

//Rasmus

Fra : Moller

Dato : 06-06-07 22:56

Rasmus T. Houdam skrev:

> Kan kun anbefale stevens MC shop. der er skide flinke og yder en kanon
> service uanset hvem man er eller hvad man kører.

   Så længe man ikke så meget som tænker på at lave noget selv på ens MC,
ellers er de nu ik så flinke, og dårlige røverhistorier om at dæk købt i
tyskland osv. er bygget til helt andet vejr, så de er livsfarlige at
køre på i dk osv. er de gode til at fortælle om, samt andre skræk
historier ala skift af Olie kræver en halv doktor grad :) så den slags
bør man endelig ikke gøre selv.

   Ellers har jeg snakket med flere som med glæde betaler hvad det koster,
og aldrig rør noget selv ved ens maskine end gashåndtaget, og varmning
af sædet, som er yderst tilfredse derude.

--
VH
   Moller

Fra : Morten K

Dato : 06-06-07 12:24

Jeg er også flittig bruger af Stevens MC Shop. Er altid blevet
behandlet RIGTIGT godt også selvom jeg nu kører Yamaha, og han ikke er
forhandler af det mærke.

mvh
Morten K
Yamaha TRX 850

Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-06-07 20:44

Ellers brug www.mitonga.se de ligger i lomma lidt uden for malmö

SUPER værksted og GARANTERET billigere end alt andet i Kbh og omegn.
Har selv brugt dem samt sendt kammerater derud siden 2001 uden at blive
skuffet hverken med kvalitet eller pris

MvH Eg