Test
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 06-06-07 06:33

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-06-07 06:58

"Anna M. Andersen" <noname@mail.dk> wrote in message
news:1hz9zm5.7avyfh1mhlfa1N%noname@mail.dk...
> Testing... ny internet forbindelse...
>
> --
> http://www.dfmc.dk/?id=672
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14646

Hej Anna.

Guess what? It's alive!

Venlig hilsen

Aragorn_DK - der lissom syns, at Anna så burde prøve en R850RT'er, hvis
R1150'eren var for gumpetung...men det er selvfølgelig bare et forslag...

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - nøh, deeeh...

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 06-06-07 17:43

Aragorn Elessar:

> Aragorn_DK - der lissom syns, at Anna så burde prøve en R850RT'er, hvis
> R1150'eren var for gumpetung...men det er selvfølgelig bare et forslag...

He he ... nå det mener du? Der er ikke noget galt med R1150eren ... Det
er en fine cykel, men den var for stor og svær at håndtere for mig...
850'eren er jo samme størrelse rent fysisk.. Så dethh....

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-06-07 00:32

> [...]
> er en fine cykel, men den var for stor og svær at håndtere for mig...
> 850'eren er jo samme størrelse rent fysisk.. Så dethh....

Niksenbiksen:
BMW R1150RT: 255 kg. Totallængde: 2230 mm. Sæde: 780-820 mm. 95 hk.
BMW R850RT: 218 kg. Totallængde: 2170 mm. Sæde: 770-800 mm. 70 hk.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - njaeh...

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 06-06-07 10:09

Anna M. Andersen wrote:
> Testing... ny internet forbindelse...

Hej Anna.

Det kan anbefales at bruge testgrupperne til test, der er både dk.test
og mere specifikt for din udbyder cybercity.test.

/Magnus

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 06-06-07 17:43

Magnus Pedersen <pedersen.magnus@gmail.com> wrote:

> Hej Anna.
>
> Det kan anbefales at bruge testgrupperne til test, der er både dk.test
> og mere specifikt for din udbyder cybercity.test.
>
> /Magnus

Sorry - det vidste jeg ikke eksisterede...

Fra : Marni

Dato : 06-06-07 22:08

"Magnus Pedersen" ...
> Hej Anna.
>
> Det kan anbefales at bruge testgrupperne til test, der er både dk.test og
> mere specifikt for din udbyder cybercity.test.
>
> /Magnus

For det er et uoverstigeligt problem at observere en der tester sin
forbindelse i andre
grupper end de "rigtige"...
DOH!!!

Martin.