Sker der noget den 18. - 20. juli?
Fra : Allan Rasmussen

Dato : 06-06-07 03:42

Hejsa i gruppen.

Jeg kommer hjem til Danmark og laaner min far mc den 18. - 20. juli.
Sker der noget saerligt der kunne vaere interessant at deltage i paa mc i
den periode?

Hvis ikke bliver det nok bare til en tur op til MCTC Camping...
Gad vide om jeg har lov til at overnatte der? Jeg er jo ikke medlem af MCTC
mere (var medlem i 10 aar - men de sender jo ikke deres saa ellers
udemaerkede blad til udlandet) - og jeg ankommer jo som dansk talende paa en
dansk indregisteret cykel - det maa jeg lige ha ringet til dem om...

Mvh
Allan

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-06-07 04:40

"Allan Rasmussen" <jawaSLETmig350@hotmail.com> wrote in message
> [...]
en
> dansk indregisteret cykel - det maa jeg lige ha ringet til dem om...

Hej Allan.

Så vidt jeg ved, gør det ikke så meget når der bare er tale om en enkelt
overnatning.
Drejer det sig om flere dage, ser de vist helst at man er medlem af MCTC -
men ring derop og hør dem ad. Det kan have ændret sig siden sidste sommer
jo.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - njarjeh...

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 06-06-07 07:23

> [...]

> ellers udemaerkede blad til udlandet) - og jeg ankommer jo som dansk
> talende paa en dansk indregisteret cykel - det maa jeg lige ha ringet

Det er ikke sandt.
Jeg er medlem af MCTC og får bladet sendt til min bopæl
her i Doha, Qatar.
Naturligvis betaler jeg den ekstra porto, der er forbundet med det.

Steen

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 08-06-07 03:34

....snip...
> [...]

> her i Doha, Qatar.
> Naturligvis betaler jeg den ekstra porto, der er forbundet med det.

Hvad? Jeg ringede til dem da jeg flyttede til udlandet og de sagde at de
ikke sendte blade til udlandet.

Underligt..

Fra : Allan

Dato : 06-06-07 08:51

> Sker der noget saerligt der kunne vaere interessant at deltage i paa mc i
> den periode?

Træf på toppen: http://www.skagentraef.dk/index1.htm

mvh
Allan