vedr billeder af taskerack til suzuki gs 4~
Fra : Klaus R

Dato : 05-06-07 20:47

Jeg lovede for nogle dage siden at henvise til nogle billeder af mit
sidetaske-rack jeg havde monteret på min suzuki gs450 fra 86.
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=509269366 er min salgsannonce for
resten af donor-mc'en jeg fik rack med fra. aner ikke noget om hvad nummer
eller den slags den har. håber den kan hjælpe dem der spurgte bare lidt.

Klaus R

Fra : Benjamin

Dato : 05-06-07 21:49

On 5 Jun., 21:46, "Klaus R" <dummefj...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> eller den slags den har. håber den kan hjælpe dem der spurgte bare lidt.

Tak for billederne! Lige et opklarende spørgsmål: Er bagagebærerdelen
(den vandrette) også monteret helt hen til dæmperen, eller er det kun
sidetaskerne?

Vh Benjamin

Fra : Klaus R

Dato : 05-06-07 22:08

"Benjamin" <skateyoung@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tak for billederne! Lige et opklarende spørgsmål: Er bagagebærerdelen
(den vandrette) også monteret helt hen til dæmperen, eller er det kun

det hele er mont foran til dæmperben og bagerst til tidligere
blinklys-holder bolten. hele sættet, både holder til topboks og sidetasker
er i "et stykke" og alt plastikken (vandret og lodret) er mont på de
metalrør der kigger frem bagved og de er så mont til de fire punkter på mc
(to i hver side).

Vh Klaus R