Ny skum-brynje hos Louis
Fra : Stephan G

Dato : 04-06-07 19:34

Hej,
er der nogen, der har nogen erfaringer med / holdninger til / viden om
denne skum-brynje fra Vanucci, der kan købes hos Louis? Den er super
rar at have på, men er det skum, den er lavet af lige så sikkert som
hård plast? Jeg forestiller mig, at den kunne have problemer med
eksempelvis at tage et slag hvis man skulle ramme en lygtepæl etc.

Her er den: http://www.louis.de/_40710915ab1e4280ea0d2b2903c586e73c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=508908

Mvh Stephan

Fra : Hekto

Dato : 04-06-07 20:07

On Mon, 04 Jun 2007 11:33:34 -0700, Stephan G wrote:

> [...]
> hård plast? Jeg forestiller mig, at den kunne have problemer med
> eksempelvis at tage et slag hvis man skulle ramme en lygtepæl etc.

Hvis du rammer en lygtepæl, er materialet nok tæt på at være ligegyldigt.
Det skal ihvertfald være med meget lav fart.

--
/Hekto

Fra : Stephan G

Dato : 05-06-07 08:00

> Hvis du rammer en lygtepæl, er materialet nok tæt på at være ligegyldigt.
> Det skal ihvertfald være med meget lav fart.

Jaja, det er ikke så smart at ramme en lygtepæl. Men er jeg <k>bedst</
k> beskyttet med hård plast eller kan dual demsity foam være lige så
godt / dårligt i en sådan situation?
Mvh Stephan

Fra : H

Dato : 05-06-07 08:52

"Stephan G" <stephangam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jaja, det er ikke så smart at ramme en lygtepæl. Men er jeg <k>bedst</
k> beskyttet med hård plast eller kan dual demsity foam være lige så

Jeg vil først og fremmest bruge samme produkter, som de professionelle
racerkører - og mig bekendt anvender de ikke dual demsity foam.

Mvh.

Henrik