Hjælp til fejlfinding på Honda - tænding
Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-06-07 10:11

Som jeg har skrevet om i en anden tråd, døjer jeg med at få gnist på en
Honda CB 400 N. Til fejlfindingen kunne det være rart at få afprøvet de
stumper jeg har, for at se om de virker på en anden cykel. Det drejer sig
om, at jeg har 2 tændspoler og 2 CDI bokse, som jeg godt kunne tænke mig at
få afprøvet. Så er der en på Fyn, der vil stille sin ældre Honda til
rådighed en times tid, vil det hjælpe mig videre. Det er som sagt en CB 400
N, det drejer sig om, men andre modeller kører med helt samme system. Til
orientering er CDI boksen den type, hvor ledningerne er fast monteret i
boksen, og der er en temmelig lang ledning ned til et par stik lige ved
motoren.
Jeg tager selvfølgelig gerne stumperne under armen og kommer med dem.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.