Regulering af afgift
Fra : WaZZa

Dato : 02-06-07 00:59

Er der nogen der kan fortælle mig reglerne for regulering af afgift.

Dvs lad os sige jeg tager en mc hjem, toldsyner den, tager på told og
skat og får en pris med det samme og betaler ved kassen

Kan de så regulere den afgift?

Jeg mindes et eller andet om at med de nye regler (dvs nu når de ikke
vurderer mere) så er det anderledes mht efterregulering

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 02-06-07 08:18

WaZZa skrev:
> [...]
>
> Jeg mindes et eller andet om at med de nye regler (dvs nu når de ikke
> vurderer mere) så er det anderledes mht efterregulering

Det kunne de i hvert fald for 2 år siden. Om tingene har ændret sig ved
jeg ikke. Men dengang fik jeg da lidt tilbage.

Mvh
Benjamin R. Giversen

Fra : S?ren H?yer Hansen

Dato : 02-06-07 08:35

Som jeg har forstået er der ingen regulering mere. Da jeg sidste år betalte
afgift på min mc, sagde, den i øvrigt søde toldbetjentinde, at så ville jeg
ikke høre mere fra dem (underforstået at det var den endelige afgørelse!)
Noget andet er at man nok kan klage og få medhold, hvis "vurderingen" er
helt hen i skoven.
Vh
Søren

Fra : Carsten Jensen

Dato : 02-06-07 09:16

I øjeblikket tager de forbehold for den nye lov. Du får et stempel på
attesten at det er den endelig afgift med forbehold.

Carsten

Fra : WaZZa

Dato : 02-06-07 09:19

On 2 Jun., 10:15, "Carsten Jensen" <Nonnebo.s...@mail.dk> wrote:
> I øjeblikket tager de forbehold for den nye lov. Du får et stempel på
> attesten at det er den endelig afgift med forbehold.
>
> Carsten

> - Vis tekst i anførselstegn -

og med forbehold betyder vel at de kan ændre den hvis de har lyst?

spørgsmålet er bare om de gør det- De har vist rigelig at gøre med i
forvejen :)

Fra : Carsten Jensen

Dato : 02-06-07 11:32

De mente det kun kunne blive til min fordel.

Fra : Armand

Dato : 02-06-07 11:42

> [...]
>>
> og med forbehold betyder vel at de kan ændre den hvis de har lyst?
> spørgsmålet er bare om de gør det- De har vist rigelig at gøre med i

Hvis det er den nye lov at der tages forbehold for, må det nødvendigvis være
á nedsættende virkning og stemplet er velsagtens fremkommet til imødegåelse
af utallige hvadnu-og-hvis - spørgsmål :-/

--
Armand.