SW motech
Fra : HuddiBras

Dato : 01-06-07 21:38

Hej

Har surfet lidt for at finde en dansk forhandler af Motech systemet
(tanktaske).
Uden held.
Kan I nogen her noget min browser ikke kan ???

Hejsa
Peter

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-06-07 21:44

Hej.

1. forsøg: http://www.jml.dk/jml/sw-motech.asp

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : HuddiBras

Dato : 01-06-07 21:52

Enig - der var min browser dog også.
Men selvom, der ikke lige er noget materiale om tanktaskeog holder,
kan man selvfølgelig ofre ham et kald.

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-06-07 21:52

On Fri, 1 Jun 2007 22:52:12 +0200, "HuddiBras" <huddibras@dsa-net.dk>
wrote:

Hej.

>Enig - der var min browser dog også.

Er du sikker på at de overhovedet fremstiller en tanktaske?
Det ser ikke sådan ud

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bo Mortensen

Dato : 01-06-07 22:12

Ja, de markedsfører 2 forskellige tanktaskesystemer på deres website.
http://www.mo-tech.de/index.php?sprach_id=2

Vælg "TANKRING SYSTEM / Tankbags" i menuen i venstre side.

/Bo

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-06-07 22:07

On Fri, 1 Jun 2007 23:11:33 +0200, "Bo Mortensen"
<bsmFJERNDETTE@brygge.dk> wrote:

Hej Bo.

>Ja, de markedsfører 2 forskellige tanktaskesystemer på deres website.
>http://www.mo-tech.de/index.php?sprach_id=2
>
>Vælg "TANKRING SYSTEM / Tankbags" i menuen i venstre side.

Mange tak.
Så er det jo blot at henvende sig til den danske forhandler.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 02-06-07 11:44

On Fri, 01 Jun 2007 22:51:41 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Er du sikker på at de overhovedet fremstiller en tanktaske?
>Det ser ikke sådan ud

Mon ikke?
http://www.mo-tech.de/tankrucksackql/

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 09:54

On Fri, 1 Jun 2007 22:37:36 +0200, HuddiBras wrote:

> Hej
>
> Har surfet lidt for at finde en dansk forhandler af Motech systemet
> (tanktaske).

FYI en anden løsning.

http://www.motobike-schmidt.de/tankrucksack.htm

Orla Pedersen