Hjælp til ny knallert...
Fra : Troels Jensen

Dato : 01-06-07 19:36

Jeg pusler med tanken om at skifte Fazeren ud med en ny Honda Blackbird, som
jeg har set mig lun på.

Det er jo en gennemprøvet model, så jeg vil gerne høre kloge folk, om der er
nogensomhelst grund til at lade være med at købe den. Den skal bruges til
transport frem og tilbage på arbejde (50 km. om dagen) og til længere ture
bl.a. med fruen bagpå.

Det sidste (fruen) er en lille smule problematisk under længere ture på
Fazeren, da hun har relativt lange ben, og derfor sidder noget sammenkrøbet.
Derfor vil det også være rart at høre, om passagerer kan holde ud at sidde i
længere tid på Blackbirden.

- og nej; jeg har ikke behov for en tråd med religionskrig om Honda vs.
andre mærker.....

--
Troels
FZ6 Fazer 05

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-06-07 20:25

"om passagerer kan holde ud at sidde i længere tid på Blackbirden"

Bagsædet er bedre end mange andre. Men om det er godt nok, ved jeg ikke...

Nej, der er ingen grund til ikke at købe den. Når turen går syd på, ved du
hvorfor

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Martin Z

Dato : 01-06-07 23:37

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> wrote in message
> [...]
> holde ud at sidde i længere tid på Blackbirden.
>
> - og nej; jeg har ikke behov for en tråd med religionskrig om Honda vs.

Min "frue" er 1,72m, hun har lige siddet bag på 'birden hele vejen til
Berlin uden problemer med benene eller andet af den art - kun farten blev
der brokket over!!!

/Martin Z

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-06-07 16:38

Martin Z skrev:
> Min "frue" er 1,72m, hun har lige siddet bag på 'birden hele vejen til
> Berlin uden problemer med benene eller andet af den art - kun farten blev
> der brokket over!!!

Så måtte du jo bare have givet den lidt mere gas så du ikke kunne høre
hendes brok på autobahnen?