Hillerød ---> Nordjylland
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-07 10:45

Hey NG

Søndag d. 29 Juli sætter jeg kursen mod nordjylland på MC. Jeg skal mødes
med mine forældre på en campingplads et eller andet sted derovre, det er dog
ikke helt fastlagt hvor endnu, ved bare det er i nordjylland. Jeg regner med
at tage færgen oppe ved odden og så over til jylland. Mit spørgsmål er
egentlig bare om der er nogen der skal med samme vej ? det kunne jo være
hyggeligt at køre et par stykker måske, og hvis interessen er for det tager
jeg da gerne over broen hvis det kan få et par stykker mere med på vejen
derop af.

Nogen der har lyst til at køre med hele vejen eller bare noget af vejen ?

//Rasmus - Der regner med at køre omkring middagstid, på Suzuki GSX 750 F

Fra : Anders Majland

Dato : 04-06-07 13:48

> Søndag d. 29 Juli
> Nogen der har lyst til at køre med hele vejen eller bare noget af vejen ?

Der er ofte motorcyklister med, så hvis ikke andet kan du altid få sparket
lidt dæk og en snak på færgen ...

/A

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 13:54

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Der er ofte motorcyklister med, så hvis ikke andet kan du altid få sparket
> lidt dæk og en snak på færgen ...
>
> /A

Super super, ser skam også frem til turen uanset hvad. Bliver spændene at se
om man skulle støde på nogen man kender herfra når man nu kommer lidt
omkring i DK i den uge..

//Rasmus