GSX1100 stumper til GS1000
Fra : Steve

Dato : 31-05-07 16:43

Der må være nogle på dette overflødighedshorn af MC kyndige,som ved om
stumperne fra en Suzuki GSX 1100, årgang 1980-1985...passer på en GS 1000
fra 1980. Sådan umiddelbart ser det ud som om det er det samme stel, jeg kan
se når GSX 1100 bliver nyere, ændres stellet og så går jeg ud fra at det er
slut med at stumperne passer på den gamle... Jeg tænker på
motor-forgaffel-tank-sadel-ledningsnet, mv. Det er indimellem muligt at købe
et billigt eks. af GSX 1100 i Tyskland, er det tilrådeligt og hvad skal man
være obs. på? Steve.

Fra : Stud

Dato : 31-05-07 21:01

"Steve" <allan.steve@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> motor-forgaffel-tank-sadel-ledningsnet, mv. Det er indimellem muligt at
> købe et billigt eks. af GSX 1100 i Tyskland, er det tilrådeligt og hvad

Hej Steve

Når du skriver GSX1100 1980 - 1985 går jeg ud fra det er en katana? (
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1100S_Katana_a.shtml ). Hvis det
er tilfældet, kan du læse videre ;)

Jeg har en bekendt, der netop har "bygget" sin katana på et GS1000 stel. Han
måtte påsvejse en helvedes masse beslag fra sit tyske katana-stel over på GS
stellet.

Fra hoften tør jeg næsten garantere dig, at du kan bruge motor, forgaffel og
ledningsnet. Jeg er lidt mere i tvivl mht. sadel og tank. Jeg skal spørge
ham ad og vende tilbage

Morten - også katana-ejer
http://dfmc.dk/?id=699

Fra : Stud

Dato : 31-05-07 21:30

Lige en lille uddybning:

"Stud" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Fra hoften tør jeg næsten garantere dig, at du kan bruge motor, forgaffel
> og ledningsnet. Jeg er lidt mere i tvivl mht. sadel og tank. Jeg skal
> spørge ham ad og vende tilbage

Jeg mener selvfølgelig: Jeg er 99% sikker på, at du kan bruge motor,
forgaffel og
ledningsnet UDEN nogen modifikationer af stel. Resten kan jeg undersøge,
hvis du er interesseret. Kan evt. også bringe dig i kontakt med den flittige
svejser, så han selv kan berette :)

Morten
http://dfmc.dk/?id=699

Fra : Steve

Dato : 01-06-07 11:39

> [...]
> hvis du er interesseret. Kan evt. også bringe dig i kontakt med den
> flittige svejser, så han selv kan berette :)

Hej Morten, jeg vil meget gerne høre nærmere, nu er det ikke nødvendigvis
Katana dele jeg satser på, men det er jo også en mulighed... Steve.

Fra : Stud

Dato : 05-06-07 13:38

"Steve" <allan.steve@ofir.dk> wrote in message

> Hej Morten, jeg vil meget gerne høre nærmere, nu er det ikke nødvendigvis
> Katana dele jeg satser på, men det er jo også en mulighed... Steve.

Hej Steve

Undskyld den lange "svartid", men har ikke rigtigt vist, hvad jeg egentlig
skulle svare. Hvis det ikke er katanadele, du vil bygge over, kan jeg jo
ikke rigtigt hjælpe dig. Hvis det er, er du velkommen til at kontakte mig på
studenSnabelAgmail.com , så kan du evt - få emailen til min bekendte.

Dertil kan jeg anbefale dig, at stille dine spørgsmål et sted som:
http://forum.oldskoolsuzuki.info/cgi-bin/Yabb/YaBB.pl?board=aircooled - her
vrimler det med ombyggere og "gørdetselv-folk"

Morten
http://dfmc.dk/?id=699