Isle Of Man
Fra : Hangiraffen

Dato : 30-05-07 11:25

Denne lille meddelelse er ikke for at i skal blive
misundelig !
Imorgen er vi 9 fra Skanderborg der kører til Isle Of Man :):)

HGA.

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 30-05-07 11:32

Hangiraffen <hangiraffen@optometrist.dk> wrote:

> Denne lille meddelelse er ikke for at i skal blive
> misundelig !
> Imorgen er vi 9 fra Skanderborg der kører til Isle Of Man :):)
>

> HGA.

Aaaadddd!!!!! ... men god tur alligevel. Isle of man er fed

--
http://www.dfmc.dk/?id=672
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14646

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-05-07 13:52

"Hangiraffen" <hangiraffen@optometrist.dk> wrote in message
> Denne lille meddelelse er ikke for at i skal blive
> misundelig !
> Imorgen er vi 9 fra Skanderborg der kører til Isle Of Man :):)
>

> HGA.

God tur, lad nu være med at slå jer selv ihjel.
Det ser _forfærdelig_ sjusket ud.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - jajajaja...næeh...*gnæk* (- overtræt igen...)

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 17:01

HG for faen

Nu får du ikke set sidste afsnit af Matador

Men hils lige de andre
PE.
Som skulle have været med , men blev arbejd ramt
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 03-06-07 03:18

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hils lige de andre
> PE.
> Som skulle have været med , men blev arbejd ramt

Hej I skulle være taget til NW200 Først og så til IofM bagefter Nw200 syntes
jeg langt overgår IofM
har været der 3 gang imen jeg boede i Belfast
fantastisk oplevelse 150.000 i en by mindre end Sønderborg

Søren (CBR1000F nååååå nej nu har jeg jo VFR750)