Spørgsmål om træ
Fra : brian

Dato : 07-06-07 19:45

Hej

Hvad er det for et træ og er det ved at dø?

I dk.binaer har jeg lagt et billede under dato 07.06.2007 med navn
trae.jpg

Vores problem er at vi er nye have ejere og der står træet men vi aner
ikke hvad det er og det virker ikke raskt.
Vi troede i lang tid at det var dødt men ville lige give det sommeren
til at vise om det var levende.

Det jeg kan sige om det er
Vi så først blade på det midt i maj måned
Vi har i toppen set ca 10 blomster hvide med rødligt skær (tog
desværre ikke billede af dem)
Blomsterne var vel ca 5 cm i diameter.

Håber der er en der sådan bare lige kan lede os på vej.

Med venlig hilsen

Brian

Fra : Max

Dato : 07-06-07 20:47

Hej Brian

> Hvad er det for et træ og er det ved at dø?

Holder du græsset væk med en græstrimmer ?

--
Mvh Max

Fra : brian

Dato : 07-06-07 21:01

>Holder du græsset væk med en græstrimmer ?

Nej det gør jeg ikke der er 20 cm fri jord omkring foden
Kan træer ikke tåle en græstrimmer om roden

brian

Fra : Max

Dato : 07-06-07 21:10

Hej brian

> Kan træer ikke tåle en græstrimmer om roden

Træer bryder sig ikke om at få beskadiget barken, det
hæmmer deres vækst.

Dit træ ligner noget der er sprunget ud for tidlig og så
er frosset tilbage.

--
Mvh Max