Plæneklipperproblem, Ginge 47 B
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 10:10

Hej

Jeg har en Ginge comfort 47 b auto plus, som ikke virker ordentligt. Når jeg
får den startet kan jeg lige klppe ca 50mtr og så går den i stå. Jeg har
renset tændrøret, det ser meget tørt ud. Jeg har også kigget til
luftfilteret, det står helt tomt, og når jeg trykker på den røde pumpe,
lyder den utæt. Jeg har kontrolleret at der er benzin og olie på den. Jeg
købte den brugt men ny serviceret i april mnd.
Har i nogle bud på hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre for at løse
problemet?

Vh

Poul

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 07-06-07 10:30

"P Kaasing" <kaasing(snabela)hotmail(prik)com> skrev i en meddelelse
> [...]
> købte den brugt men ny serviceret i april mnd.
> Har i nogle bud på hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre for at løse

Kan det tænkes at udluftningshullet i tankdækslet er tæt? Prøv at køre uden
dækslet. Hvis det hjælper, så har du fundet fejlen.
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 11:35

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det tænkes at udluftningshullet i tankdækslet er tæt? Prøv at køre
> uden dækslet. Hvis det hjælper, så har du fundet fejlen.
> Hilsen Matthias

Tak, det vil jeg prøve.

Vh

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 16:41

"P Kaasing" <kaasing(snabela)hotmail(prik)com> skrev i en meddelelse

> [...]

Det var desværre ikke det der var galt.

Vh

Poul

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-07 16:48

P Kaasing skrev:
> [...]
> Jeg købte den brugt men ny serviceret i april mnd. Har i nogle
> bud på hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre

Membranen i karburatoren er færdig.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 22:19

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse

> Membranen i karburatoren er færdig.
>

> --
> Mvh Henning Lund

Ok, hvordan ser jeg det? Og er det noget jeg kan skifte selv?

Vh

Poul

Fra : Henning Lund

Dato : 08-06-07 18:04

P Kaasing skrev:

> Ok, hvordan ser jeg det? Og er det noget jeg kan skifte selv?
>
> Vh
>
> Poul

Kommer an på hvilken karburator der er monteret, sidder
karburatoren direkte oven på tanken så sidder membranen mellem.