HJÆLP- kender nogen dette 9110 problem?
Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 06-07-01 05:55

Min 9110 er blevet senil, tror jeg : displayet inden i er blevet værre og
værre over den sidste måneds tid. Problemet er at det simpelthen slukker og
så kan jeg kun "reboote" mig til at få liv i det igen. Det vil sige, nu kan
jeg reboote 3-5 gange UDEN at det kommer til live igen. Det forreste display
virker fint og telefonen som sådan fungerer også ok.

Derudover SYNES jeg, men det kan være selvbedrag, at den er blevet dårligere
til at modtage signal.

Er det (endnu) én af de kendte fejl, som 9110'erne plages af?

Hvad kan jeg gøre? Jeg ligger i et mellemområde hvor jeg på den ene side
BURDE købe mig 9210'eren fordi telefonen er en vigtig "brik" i mit job, men
8.000 kr. telefonen, 700 for bilholderen (som slet ikke findes endnu) osv.
er måske LIIIGE vild nok for mig.

Tips og hjælp modtages med kyshånd

:] Have a smiley day!
Kenneth Lund Petersen
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : John Balslev

Dato : 07-07-01 00:28

Hej Kenneth
Jeg har haft 9110 siden de kom frem, og har et par fejl som minder lidt om
dit.
På et "superbrugerkursus i 9110" lærte jeg et par tricks.

Hvis "Pc-delen" ikke er brændt af, kan du med stor sikkerhed få den en lille
koldstart

1. Tag batteriet ud

2. Hold <- (tasten lig under 1-talet) + shift + < (piltasten lig under Å og
ved siden af Æ) nede
->
3. Sæt batteriet i telefonen samtidig med du stadig holder alle de taster
nede

4. Hvis du kan læse displayet vil der et et kort øjeblik stå "filsystemmet
restarter systemmet". Jo længere den tekst stå der, mere rod er der i
telefonens data.

HUSK: piltast TIL VENSTERE (hvis du vælger højre, resætter du telefonen til
frabriksindstilling).

Punkt 1+2+3 bør du foretage jævnligt, så få telefon ryttet op i "harddisken"

med venlig hilsen

John Balslev

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 07-07-01 06:34

Hej John

Kort før jeg modtog din besked, havde jeg fundet en lignende beskrivelse på
nettet og jeg ved nu med sikkerhed at tab+shift+> giver en "total reset" som
ikke afløser problemet.

Altså, displayet inden i tænder simpelthen ikke altid når jeg åbner det - og
så skal jeg reboote x antal gange før det kommer igen.

Andre tips?