Hjælp Til F.E.A.R. Extraction Point
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 05-06-07 17:58

Er der ander der har et Plextor , HP og NEC DVD Drev, som ikke vil detected
dvd-skiven....

Hva DVD-Drev Mærke ska man ha for at få detected spille F.E.A.R. Extraction
Point ?????

Mærkelig nok er det - det eneste DVD Spil som driller a H... Til....

Mvh.

Lars

Fra : NaTio!

Dato : 06-06-07 21:43

Tja.. Det jeg tænker når jeg læser det du skriver er, at du vel for det
første kunne prøve at søge efter et image af F.E.A.R. Extraction - Efter min
mening har du skiverne + Cd key og gør intet ulovligt. Ellers kunne du prøve
at skrive en E-mail til support:
"http://www.sierra.com/en/home/support.html"
Håber du får bugt med det :)

Mvh. Martin.