Warcraft 3, Hjælp med Battle.net =(
Fra : NaTio!

Dato : 05-06-07 21:17

Når jeg prøver på at logge på hvilken som helst server, siger den at jeg
skal prøve at forbinde mig manuelt til battle.net. Men det kan jeg heller
ikke få til at virke. Jeg køre Windows XP Home edition. Spillet er Warcraft
3 Reign of Chaos, Med udvidelses pakken The frozen Throne.

Fra : Blur

Dato : 05-06-07 03:52

start med at spille det rigtige spil World of Warcraft WoW og udvidelsen
Burning Crusade i stedet.

Fra : NaTio!

Dato : 06-06-07 16:48

"Blur" <ghettoftw@gmail.com> wrote in message
> start med at spille det rigtige spil World of Warcraft WoW og udvidelsen
> Burning Crusade i stedet.

Det gør jeg allerede, men er begyndt at blive træt af det, så vil gerne
spille warcraft 3 igen.... uanset om det er det "Rigtige" eller ej...

Nogle andre der kan hjælpe? =(

Fra : Bufferzz

Dato : 05-06-07 18:21

> Det gør jeg allerede, men er begyndt at blive træt af det, så vil gerne
> spille warcraft 3 igen....

WoW er godt nok også for stener...

Jeg spiller StarCraft på b.net.
Måske er det noglet med firewall ? Router ? Porte?

Er spillet opdateret til nyeste version ?

Fra : NaTio!

Dato : 06-06-07 19:41

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> wrote in message

> WoW er godt nok også for stener...
>
> Jeg spiller StarCraft på b.net.
> Måske er det noglet med firewall ? Router ? Porte?
>
> Er spillet opdateret til nyeste version ?
Jeps. Alt er opdateret, har hentet den nyeste patch fra blizzard, og søgt på
forums.. Min umidelbarre tanke er nemlig også at det er et router problem.
Men jeg bor på et opholdssted og har ikke adgang til routeren sååh :(

Men god stil dér, Starcraft er voldnice :D

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-06-07 20:19

NaTio! wrote:
> [...]
> Men jeg bor på et opholdssted og har ikke adgang til routeren sååh :(
>
> Men god stil dér, Starcraft er voldnice :D

prøv evt denne:

http://www.blizzard.com/support/?id=aInformation0633p1

den bliver diskuteret her:

http://www.dotaportal.com/forums/index.php?showtopic=40021

Har du firewall der evt. blokerer? xp's egen?

Fra : NaTio!

Dato : 06-06-07 21:27

Aah nice, tak Michael Schøler :)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-06-07 18:04

NaTio! wrote:
> Aah nice, tak Michael Schøler :)

Det var så lidt :)

Fra : NaTio!

Dato : 08-06-07 21:19

Min trofaste fandt problemet.. Jeg manglede opdateringer big time.. Service
pack 2 manglede åbenbart også.. gik så langt at jeg skrottede min home
edition og gik pro... -_-

Men tak for alle foreslagene der har været.. undtagen dem der ikke havde
noget som helst med det at gøre :)

Fra : Brian Lund

Dato : 12-06-07 17:08

> start med at spille det rigtige spil World of Warcraft WoW og udvidelsen
> Burning Crusade i stedet.

Sikke noget sludder, de to spil er jo slet ikke samme genre, selvom de er
bygget på samme spilunivers...

Brian