Det er ikke unaturligt at være gamer
Fra : Peder

Dato : 04-06-07 00:52

432341234

Folk har forskellige hobbier, og nogen vælger at samle/spille
computerspil, som feks mig, som har udover PC en gameboy og en
XBOX. Der er nogen, som synes det er barligt, når det er voksne
som spiller spil, men jeg synes det er et naturligt tisdfordriv,
og jeg synes ikke der er noget i vejen for at være gamer, selvom
man er voksen, og lever et normalt liv.

På den ene side er det sjovt at blive lidt udfordret, samtidigt
med at man slapper af. Et af mine yndlingsspil er Halo, som
fulgte med til XBOX, et andet er Animal Crossing, hvor man lever
i en virituel verden, og interagerer med andre, som om det var
virkelighed.

2314

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : sorensen

Dato : 04-06-07 07:56

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som spiller spil, men jeg synes det er et naturligt tisdfordriv,
> og jeg synes ikke der er noget i vejen for at være gamer, selvom

Dem som synes det, har vist blot selv et problem. I min omgangskreds spiller
næsten alle mændene pc spil og de er alle mellem 30 og 75 år. Af kvinderne
spiller ca. 50 %.

Det er "rigtige" spil men også spil som kører over nettet (backgammon osv.)

Så min statistik siger det er unormalt at voksne ikke spiller.

Men i sidste ende, så er det normale blot det flertallet gør, og hvem vil
være som flertallet ?

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 15:58

dk.politik sorensen <sosse@sosse.dk>:

>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
>. Der er nogen, som synes det er barligt, n?r det er voksne
>>

>Dem som synes det, har vist blot selv et problem. I min omgangskreds spiller
>n?sten alle m?ndene pc spil og de er alle mellem 30 og 75 ?r. Af kvinderne
>spiller ca. 50 %.

>Det er "rigtige" spil men ogs? spil som k?rer over nettet (backgammon osv.)

>S? min statistik siger det er unormalt at voksne ikke spiller.

>Men i sidste ende, s? er det normale blot det flertallet g?r, og hvem vil
>v?re som flertallet ?

Der er også nogen, som synes det er unaturligt, at man som single
midaldrende mand onanerer op til flere gange om dagen, men det er
måske ikke så unaturligt, som man forestiller sig heller?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-06-07 14:37

> [...]
> midaldrende mand onanerer op til flere gange om dagen, men det er
> måske ikke så unaturligt, som man forestiller sig heller?

Arj, det tror jeg ikke

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 17:09

dk.politik Per Nielsen <dazzler53@hotmail.dk>:
>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Arj, det tror jeg ikke

Ja, hvorfor ikke nyde livet mens man lever. Os stressede danskere
kunne lære noget af de tilbagelænede og live-and-let-live
muslimer. Og der er ingen grund til at ikke sætte sig foran
computeren og spille, mens microovnen laver mad, og det er da
godt, at livet er så nemt .

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 16:43

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Os stressede danskere kunne lære noget af de tilbagelænede og
> live-and-let-live muslimer.

Dine forestillinger om islam har vist ikke meget med virkeligheden at
gøre, og i et land som Iran ville du blive pisket offentligt, inden du
ville blive hejst op i en kran - ved halsen. Efter et par minutters
dansen i luften ville du miste bevidstheden, og derefter ville du dø.

Saudierne ville nøjes med at halshugge dig ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 05-06-07 22:10

> [...]
> dansen i luften ville du miste bevidstheden, og derefter ville du dø.
>
> Saudierne ville nøjes med at halshugge dig ...

Velkommen til Casper Christensen's nye program:
"Se-mig-jeg-er-ignorant-og-socialt-afskum" på Zulu...

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-07 04:15

Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> Velkommen til Casper Christensen's nye program:
> "Se-mig-jeg-er-ignorant-og-socialt-afskum" på Zulu...

Jeg ved ikke hvor du vil hen med dén. Peder Larsen er efter hvad han
selv skriver bøsse, og tror at islam er tilbagelænet og uhyre tolerant.

Men i de to lande, der tager islam mest alvorligt, ville han altså blive
henrettet, udelukkende grundet hans seksualitet.

Og her hjælper det naturligvis ikke, at han tilsyneladende også har
pædofile tendenser ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-06-07 07:59

> snip

Din pose er vist fuld af lort... billedligt talt, men tilsyneladende også
din stomipose efter hvad du skriver.

Fra : P.L.

Dato : 06-06-07 08:07

On Wed, 6 Jun 2007 08:58:50 +0200, Sren Kjeldsen wrote:

> Din pose er vist fuld af lort... billedligt talt, men tilsyneladende også
> din stomipose efter hvad du skriver.

Måske du skulle kigge lidt tilbage i arkivet, bare et par uger, så vil du
se hvad Peder er for en.

Han har selv proklameret at han er både Bøsse og pædofil, så det er skam
ikke noget Per Rønn finder på.

Hvis du vil vide hvem Peder er i virkeligheden, så kig i gyldendals under
Troll.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-07 09:45

P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

> [...]
> se hvad Peder er for en.
>
> Han har selv proklameret at han er både Bøsse og pædofil, så det er skam

Ja, Søren skulle prøve at læse den af Peder Larsen for tre dage siden
startede tråd 'En erotisk historie', især hvad jeg citerer her:

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote in
> Der er ingen grund til unødige regler, for ingen børn har taget skade af
> pædofili, som de selv GODVILLIGT har indvilliget sig på.

=

Det skulle så også gælde en 4-årig dreng, som en debattør i tråden
bemærkede ...

> Hvis du vil vide hvem Peder er i virkeligheden, så kig i gyldendals under
> Troll.

Ja, jeg er selv mistænksom over for om han virkelig er bøsse mv, og om
han ikke blot er en - trold. En trold der provokerer for provokationens
egen skyld.

I hvert fald er han i besiddelse af en afgørende mangel på viden om
ting, enhver fange i et amerikansk fængsel ved, hvad enten han er
'catcher' eller 'jocker'.

<http://www.p45rant.net/boards/showthread.php?t=11361>
<http://www.spr.org/en/docs/doc_01_lecture.asp>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.L.

Dato : 06-06-07 09:55

On Wed, 6 Jun 2007 10:45:18 +0200, Per Rønne wrote:

> [...]
>
> I hvert fald er han i besiddelse af en afgørende mangel på viden om
> ting, enhver fange i et amerikansk fængsel ved, hvad enten han er

Du har helt ret, men enkelte folk tager ham åbenbart seriøst, se det er
lidt skræmmende

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-06-07 18:34

On Wed, 6 Jun 2007 05:15:29 +0200, Per Rønne wrote:

> [...]
> henrettet, udelukkende grundet hans seksualitet.
>
> Og her hjælper det naturligvis ikke, at han tilsyneladende også har

Og her i landet kan man blive "HÆNGT" ud, for at ytre disse
synspunkter.

Hvad er forskellen mellem en sten og et indlæg, når meningen er den
samme, at skade et menneske?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-07 22:48

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote:

> Og her i landet kan man blive "HÆNGT" ud, for at ytre disse
> synspunkter.

Det er nu altså ham selv der ikke alene har hængt sig selv ud med de
synspunkter, men fortsat gør det.

> Hvad er forskellen mellem en sten og et indlæg, når meningen er den
> samme, at skade et menneske?

Meningen var nu at vise ham, at hans synspunkter ikke hænger sammen. I
øvrigt er han her i gruppen anonym.

Derudover tyder en del på at han har påtaget sig en bestemt rolle, som
ikke dækker over hvad han i virkeligheden er. Altså at han provokerer -
er en trold.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-06-07 16:47

On Thu, 7 Jun 2007 23:47:42 +0200, Per Rønne wrote:

> Det er nu altså ham selv der ikke alene har hængt sig selv ud med de
> synspunkter, men fortsat gør det.

Hvilket af de tre "afvigende" synspunkter mener du er det værste?

> Meningen var nu at vise ham, at hans synspunkter ikke hænger sammen. I
> øvrigt er han her i gruppen anonym.

Er vi ikke alle det (undtagen Bo), du ved ikke umiddelbart om Bruno er
mit rigtige navn, jeg ved heller ikke om Per er dit navn. (både dit og
mit navn er nu "nemme" at finde ud af via vore e-mailadresser.

> Derudover tyder en del på at han har påtaget sig en bestemt rolle, som
> ikke dækker over hvad han i virkeligheden er. Altså at han provokerer -
> er en trold.

Jeg er lidt uenig, han er en troll.

Troll betyder på US mindst 2 ting:

1. Trold, grim ting som man kan blive bange for

2. At "trolle", at trække fiskeliner (med kroge) efter en langsomt
sejlende båd, i håb om at få "bid".

Du kan på dansk bruge udtrykket "han troller". men det dækker ikke
helt dobbelttydigheden i det amerikanske "troll"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-07 07:13

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote:

> Hvilket af de tre "afvigende" synspunkter mener du er det værste?

Pædofilien.

Homoseksualitet opfatter jeg ikke som noget problem, hvorfor skulle det
også være det? Men en bøsse som totalt misforstår islams holdning til
homoseksualitet burde altså se nogle billeder fra Iran.

> Er vi ikke alle det (undtagen Bo), du ved ikke umiddelbart om Bruno er
> mit rigtige navn, jeg ved heller ikke om Per er dit navn. (både dit og
> mit navn er nu "nemme" at finde ud af via vore e-mailadresser.

Og jeg har endda min hjemmeside, med billede og kopier af
eksamensbeviser, angivet nedenfor.

> [...]
>
> Du kan på dansk bruge udtrykket "han troller". men det dækker ikke
> helt dobbelttydigheden i det amerikanske "troll"

Jeg oversætter også 'troll' i internet-betydningen til 'trold'. Det
synes jeg virker mest fornuftigt, på dansk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 15-06-07 18:43

dk.politik Per Rønne <per@rqnne.invalid>:

> [...]

>Jeg oversætter også 'troll' i internet-betydningen til 'trold'. Det
>synes jeg virker mest fornuftigt, på dansk.

Tag jeg samme og get a life, hvis I har så meget mod mig, så tag
og hold jeres meninger for jer selv.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-07 19:19

In article <f4uc1b$v8d$4@aioe.org>, peLarsen46@mail.dk says...

> Tag jeg samme og get a life, hvis I har så meget mod mig, så tag
> og hold jeres meninger for jer selv.

Så snak lidt med Sren Kjeldsen, han er vist kun 8

Fra : PerX ...

Dato : 15-06-07 19:14

In article <1hz71x4.huqv751ao5fs1N%per@RQNNE.invalid>, per@RQNNE.invalid
says...

> [...]
> dansen i luften ville du miste bevidstheden, og derefter ville du dø.
>
> Saudierne ville nøjes med at halshugge dig ...

For at spille computer spil? De er godt nok hårde.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-07 11:01

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> In article <1hz71x4.huqv751ao5fs1N%per@RQNNE.invalid>, per@RQNNE.invalid
> says...

> For at spille computer spil? De er godt nok hårde.

For homoseksualitet ...

<http://ladybunny.net/blog/2005/07/just-awful.html>
<http://uk.gay.com/headlines/10658>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : KillerAdmin

Dato : 16-06-07 12:04

> For homoseksualitet ...

Du krydsposter til dk.spil.computer hvis du ikke har opdaget det...

Med Venlig Hilsen / Best Regards
KA

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-07 12:44

KillerAdmin <hemmelig@email.virker.ikke.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Du krydsposter til dk.spil.computer hvis du ikke har opdaget det...

Det havde jeg så ikke [og nu er der sat FUT til dk.politik].

Jeg ser at det er Peder som trådstarter, der har sat krydspostningen,
som savner enhver relevans.

Jeg regner nu med at min deltagelse i tråden med dette er slut, da min
interesse for computerspil er ikke-eksisterende.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-07 15:59

> [...]
> fulgte med til XBOX, et andet er Animal Crossing, hvor man lever
> i en virituel verden, og interagerer med andre, som om det var

Det er muligt din mor synes det, men til alle tider har folk hygge sig med
spil, skak, kortspil, matador, backgammon, kalaha osv osv, eneste forskel i
dag er at det er 3D verdner og styres med en mus. Og hvis den piver og
bider, så er det den forkerte mus du fik fat i
mvh
Kim

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 23:23

dk.politik Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

> [...]

>dag er at det er 3D verdner og styres med en mus. Og hvis den piver og
>bider, s? er det den forkerte mus du fik fat i

LOL, jeg fik godt den med musen )))))))))

Jeg er også vokset op med kalaha, som jeg er ret god til.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net