wow autopilot
Fra : Leif Neland

Dato : 03-06-07 13:48

Kan man få en autopilot, så man kan gå ud og tisse og hente flere colaer,
mens ens spiller finder sin krop eller løber til den næste by?

Ikke (nødvendigvis) en autoharvester, som Blizzard vist ikke kan lide...

Leif

Fra : Peter T.

Dato : 03-06-07 13:56

Leif Neland udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan man få en autopilot, så man kan gå ud og tisse og hente flere
> colaer, mens ens spiller finder sin krop eller løber til den næste by?

Hæh ja. Sådan en har jeg også tit savnet, specielt i instances ala
Maraudon. Men øhh... Byt lige colaerne ud med bajere (altså for mit
vedkommende). ;)

--
Snirp

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 03-06-07 18:41

Peter T. wrote:

> Hæh ja. Sådan en har jeg også tit savnet, specielt i instances ala
> Maraudon. Men øhh... Byt lige colaerne ud med bajere (altså for mit
> vedkommende). ;)

Automovement blev svjh. disabled af Blizzard tilbage omkring patch 1.5??
pga. exploits.

/Cag

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-07 02:45

In article <4662fd26$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>,
cag_dk@yahoo.danmark says...

> Automovement blev svjh. disabled af Blizzard tilbage omkring patch 1.5??
> pga. exploits.

Fordi de frygtede noget - folk som vil auto styre bruger bare Glider
(indtil de bliver bannet ;)

Fra : Klaus G.

Dato : 03-06-07 18:33

> Kan man få en autopilot, så man kan gå ud og tisse og hente flere colaer,
> mens ens spiller finder sin krop eller løber til den næste by?
>
> Ikke (nødvendigvis) en autoharvester, som Blizzard vist ikke kan lide...
Jeg så engang for laaaang tid siden et addon som kunne få en char til at
rende til en kordinat. Ved ikke om det stadig findes. Men kunne være topnice
i outlands med flying mount. Man flyver godt højt op, og siger så den skal
hen til kordinat x,x og så render man lige på lokum, og er fremme bagefter
:D

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery