gl. arcade spil
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-06-07 21:18

Hej.

Jeg er blevet lidt bidt af de "gode gamle" spil.

Jeg har fundet Mario mm. men mangler endnu at finde 1941 (tror jeg det
hedder). Det er et "scroll down" spil, hvor man starter fra et hangarskib og
skylder alt og alle andre flyvere. Man kan herefter fange upgrades i luften
og til sidst få maskinkanonerne til at blive helt vilde

Nogen der kender til et sted hvor det kan downloades?

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Silver

Dato : 02-06-07 23:11

Mener du det her?..

http://en.wikipedia.org/wiki/1942_(arcade_game)

Mvh
Silver.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 02-06-07 23:47

> Mener du det her?..
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/1942_(arcade_game)

Nix... det er det her: http://www.rom-world.com/file.php?id=24660

Det hedder 1941 og ikke 42.

Jeg mangler bare at finde det til pc, uden MAME.

Mvh

Jasper

Fra : Hagar

Dato : 03-06-07 01:16

> [...]
>
> Det hedder 1941 og ikke 42.
>
> Jeg mangler bare at finde det til pc, uden MAME.

Prøv her
http://www.oldgames.nu/?page=games/list&gid=yvdl&PHPSESSID=ee618e75aea3adb24f4459f9f57f0598
Du skal godt nok melde dig ind, og så ved jeg ikke om det er gratis at hente
der efter, men det finder du jo nok ud af

Hagar

Fra : KillerAdmin

Dato : 03-06-07 09:54

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> wrote in message
> Nix... det er det her: http://www.rom-world.com/file.php?id=24660
>
> Det hedder 1941 og ikke 42.
>
> Jeg mangler bare at finde det til pc, uden MAME.

1942 er samme type spil og udkom i 1984 Capcom.
1941 er en senere udgave som udkom i 1990.

Spillene i serien er:

1. 1942 (1984)

2. 1943 - The Battle of Midway (1987)

3. 1943 Kai - Midway Kaisen (1988)

4. 1941 - Counter Attack (1990)

5. 19XX - The War Against Destiny (1995)

6. 1944 - The Loop Master (2000)

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-07 22:05

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:4661d05f$0$850$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> luften og til sidst få maskinkanonerne til at blive helt vilde
>
> Nogen der kender til et sted hvor det kan downloades?

www.c64.com er et godt sted at starte jagten, da Commodore 64 udgaven også
er den fedeste. Du skal bruge CCS64 og her er google din ven.

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : KillerAdmin

Dato : 06-06-07 09:45

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> www.c64.com er et godt sted at starte jagten, da Commodore 64 udgaven også
> er den fedeste. Du skal bruge CCS64 og her er google din ven.

Det kan også anbefales herfra. Hvis der er nogle der får nogle
problemer med CCS64S så skulle jeg gerne kunne hjælpe.
Jeg kan muligvis også hjælpe til med disc/tape images til
nogle spil. Jeg tror jeg har ca. 8000 images