Købe en "brugt" wow account, hvor?
Fra : Klaus G.

Dato : 01-06-07 13:59

Hej.

Er det her man skal prøve at spørge, hvis man vil købe en WoW account, eller
er der andre steder hvor dette er godt at gøre?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-06-07 14:06

On Fri, 1 Jun 2007 14:59:13 +0200, Klaus G. wrote:

> Er det her man skal prøve at spørge, hvis man vil købe en WoW account, eller
> er der andre steder hvor dette er godt at gøre?

Det er ret problematisk fordi Blizzard ikke tillader det. Derfor er der
heller ikke nogle fansite-forums jeg kender der tillader det, og det er
ihvertfald meget ilde set i "alt.games.warcraft" nyhedsgruppen.

Ebay plejede vist at være stedet at handle accounts men ebay har stoppet
for det.

Fra : Klaus G.

Dato : 01-06-07 17:58

> [...]
> ihvertfald meget ilde set i "alt.games.warcraft" nyhedsgruppen.
>
> Ebay plejede vist at være stedet at handle accounts men ebay har stoppet
Nå, okay. Det var jeg så ikke lige klar over. Hvorfor er de ikke så glade
for det? Har det noget at gøre med at IRL penge og wow skal holdes adskilt?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Simon [2610]

Dato : 01-06-07 17:13

> Er det her man skal prøve at spørge, hvis man vil købe en WoW account,
> eller er der andre steder hvor dette er godt at gøre?

Hvad type leder du efter, og hvor meget vil du give max ?
mvh.Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 01-06-07 17:53

> Hvad type leder du efter, og hvor meget vil du give max ?
> mvh.Simon
Leder efter en account som har en warrior eller priest(helst begge) som er
minimum lvl55, helst højere. Så de er næsten klar til outlands. TBC key er
ikke et krav, kan jo bare tilføjes accounten bagefter.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Simon [2610]

Dato : 01-06-07 18:04

> Leder efter en account som har en warrior eller priest(helst begge) som er
> minimum lvl55, helst højere. Så de er næsten klar til outlands. TBC key er
> ikke et krav, kan jo bare tilføjes accounten bagefter.

hvor meget er en lvl 60 priest værd for dig ? den har ikke noget særligt
gear.. jeg ved en af mine venner gerne vil af med en..
mvh.Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 02-06-07 15:21

> hvor meget er en lvl 60 priest værd for dig ? den har ikke noget særligt
> gear.. jeg ved en af mine venner gerne vil af med en..
> mvh.Simon
Har du ikke en mail adresse, så vi kan snakke videre der?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Simon [2610]

Dato : 02-06-07 17:40

har mailet dig.
-Simon

Fra : Klaus G.

Dato : 03-06-07 00:23

> Leder efter en account som har en warrior eller priest(helst begge) som er
> minimum lvl55, helst højere. Så de er næsten klar til outlands. TBC key er
> ikke et krav, kan jo bare tilføjes accounten bagefter.

Nåeh ja, så skal det være en alliance char...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Erik Dan

Dato : 06-06-07 02:09

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hej.
>
> Er det her man skal prøve at spørge, hvis man vil købe en WoW account,
> eller er der andre steder hvor dette er godt at gøre?
>
> --
http://www.ebur.dk/wt/index.php

/ Dan