Battlefield Serien ????
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 31-05-07 20:10

Hejsa

Jeg ka altså ikke forstå hvorfor Battlefield 2 + Add-On og Battlefield 2142
+ Add-On hitter sådan.....

Hva ka man hente til Battelfield 2 + Battlefield 2142 ????

Ka man hente nye mapper osv..????

Og hva kan man i det hele taget hente til Battlefield 2 + 2142 ???

For jeg syntes de er lidt trivielle at spille som de er , efter man har
installeret dem....

Jeg vil nærmere påstå det er et on-line game , for det virker ikke som om
det er single-player game ,
ligesom Solder of Fortune II osv....(altså i FPS - First Person Shoter
Games)

Med Venlig Hilsen

Lars S. Jensen

Fra : Bufferzz

Dato : 31-05-07 20:34

> Hva ka man hente til Battelfield 2 + Battlefield 2142 ????
> Ka man hente nye mapper osv..????
> Og hva kan man i det hele taget hente til Battlefield 2 + 2142 ???

Mods og Maps ja - men ikke derfor det hitter.

> For jeg syntes de er lidt trivielle at spille som de er , efter man har
> installeret dem....
> Jeg vil nærmere påstå det er et on-line game , for det virker ikke som om
> det er single-player game ,

Ja og MicroSoft Paint er et kedeligt tekstbehandlings program

BF er kun sjovt multiplayer over nettet.
Det sjove er selve det at skyde andre samt køre i biler og tank helikoptere
og flyve fly
og bare udøve vold.

Du kan stige i rang, få medaljer og enda nye våben - online.

Specielt 2142 er der MANGE unlocks (nye våben osv.)

Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 31-05-07 23:19

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en tidligere meddelelse:

> Mods og Maps ja - men ikke derfor det hitter.

Har du så nogle gode links til Battlefield 2 + 2142 hvor man ka hente de
mods og maps ????

Hvad er Mods for noget ???

> Du kan stige i rang, få medaljer og enda nye våben - online.

Gælder det både for Battlefield 2 og Battlefield 2142 ????

> Specielt 2142 er der MANGE unlocks (nye våben osv.)

unlocks ??? og hva er det så lige ???

Mvh.

Lars

Fra : Mads

Dato : 31-05-07 23:57

On Fri, 1 Jun 2007 00:19:17 +0200, "Lars Skov Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

>Har du så nogle gode links til Battlefield 2 + 2142 hvor man ka hente de
>mods og maps ????

Prøv at skrive de ord i Google. Der er masser af sites.

Du kan også købe adskillige udvidelses pakker til begge spil og
disse giver så nye baner og nye våben, køretøjer, fly osv.

>Gælder det både for Battlefield 2 og Battlefield 2142 ????

Ja

>unlocks ??? og hva er det så lige ???

Unlocs = at der bliver låst op for nye våben og udstyr som du
så kan vælge. Du får typisk en unlock hver gang du forfremmes
til en højere rang og dette afhænger af din samlede score i de
online spil. Hver gang du spiller online får du point som samles
sammen og huskes af systemet til næste gang.
Jo mere du spiller og jo bedre du bliver, desto flere unlocs får du

mvh Mads

Fra : Bufferzz

Dato : 01-06-07 11:42

> Gælder det både for Battlefield 2 og Battlefield 2142 ????

> unlocks ??? og hva er det så lige ???

Nye vånben. granater, miner C4 osv.

Skriv dit BF2 brugernavn her. Øverst til venstre
http://bf2s.com/

Og dit 2142 spillernavn øverst til højre her:
http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/Leaderboards.aspx

Så kan du se dine stats og rang og hvornår du får et nyt våben.

(du bliver kun vist på siden hvis du har over 100 point)
Man får kun point på Ranked servers.

Brug filtert i serverbrowseren i spillet. når du vil spille på en ranked
server.

/Buf