har lige hørt "imogen heap"....
Fra : ølkusken

Dato : 06-06-07 17:30

Et meget specielt nummer: "Hide and seek"
Hart aldrig hørt hende før, men P3 spillede den i dag.
Jeg får gåsehud når jeg hører den. Hvad siger I ?
Er der noget om snakken eller er jeg blevet for tøset ?

jesper

http://www.youtube.com/watch?v=5cpSv2mNhhc

Fra : Holst

Dato : 06-06-07 18:00

ølkusken wrote:

> [...]
> Jeg får gåsehud når jeg hører den. Hvad siger I ?
> Er der noget om snakken eller er jeg blevet for tøset ?

Den er ikke min kop te. Synes ikke det er godt.

Men den giver mig til gengæld associationer til følgende, der er en
fantasilion gange bedre:

http://www.youtube.com/watch?v=RIcmIhOesaI

Fra : ølkusken

Dato : 06-06-07 18:34

> Den er ikke min kop te. Synes ikke det er godt.
>
> Men den giver mig til gengæld associationer til følgende, der er en
> fantasilion gange bedre:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=RIcmIhOesaI

Ja den er sku osse ret go.

Kan huske jeg hørte den første gang i midten af 80'erne hvor jeg netop havde
lært at stave til s-y-n-t-h-e-s-i-z-e-r
og var begyndt at høre yazoo og depeche mode osv

jesper

Fra : Peter G

Dato : 06-06-07 18:25

"ølkusken" <youcant@mail.me> writes:

> Et meget specielt nummer: "Hide and seek"
> Hart aldrig hørt hende før, men P3 spillede den i dag.
> Jeg får gåsehud når jeg hører den. Hvad siger I ?

Ikke så meget. P3 er selvfølgelig mere bagud på beatet end Ringo Starr
overdoseret på downers.
Derudover mener jeg at kanalen skulle ødelægges eller at de skulle lade
Mylle stå for det hele.

Ang. Imogen er "Hide And Seek" er klart et af hendes mere kedelige numre.

> Er der noget om snakken eller er jeg blevet for tøset ?

Hvilken snak? Ergo, du er for tøset. Næste spørgsmål!

[Det var nu en meget god koncert i lille Vega, men hendes opvarmning var
horribel]

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-06-07 22:13

Peter G skrev:

> Derudover mener jeg at kanalen skulle ødelægges eller at de skulle
> lade Mylle stå for det hele.

Same difference.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G

Dato : 07-06-07 14:26

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> writes:

> Same difference.

Nejnejnej. Mylle var/er en visionær dinosaur, der blev stynet som et
grantræ af neanderthalerne inde i DR-bestyrelsen. Det står der selv i
"Ud & Se".

Han skal tilbage i æteren, så vi alle kan få de nye pop-guldkorn, ferske
trends og interessant musiktrivia fremfor kedelige studieværer der tror
humor er at råbe højest som Jan Gintbergs spøgelse og spille musik der
keder selv lokalpolitikerne på Hjelm.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-06-07 19:09

Peter G skrev:

> Nejnejnej. Mylle var/er en visionær dinosaur, der blev stynet som et
> grantræ af neanderthalerne inde i DR-bestyrelsen.

Jeg tror på dig. Næsten.

> [...]
> studieværer der tror humor er at råbe højest som Jan Gintbergs
> spøgelse og spille musik der keder selv lokalpolitikerne på Hjelm.

Han er i æteren hvert andet øjeblik, hvis du tænder for den rigtige
kanal. Hver gang jeg hører ham i 30 sekunder, bekræftes jeg i, at det
ikke er noget, jeg kan holde ud at høre på - uanset hvor meget respekt
jeg har for hans rolle for dansk musikliv gennem tiden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-06-07 09:00

> [...]

> Jeg får gåsehud når jeg hører den. Hvad siger I ?
> Er der noget om snakken eller er jeg blevet for tøset ?

Jeg synes det meste af det fra hende er godt..

Du kan også høre Frou Frou, som er hendes gamle "band",
de har også lavet nogle gode numre.

--
Henrik Hansen

Fra : Niels

Dato : 07-06-07 12:00

On 6 Jun., 18:29, "ølkusken" <youc...@mail.me> wrote:
> Et meget specielt nummer: "Hide and seek"
> Hart aldrig hørt hende før, men P3 spillede den i dag.
> Jeg får gåsehud når jeg hører den. Hvad siger I ?

Du har helt ret - det er et fedt nummer. Jeg har hørt det mange gange
via pandora.com (som desværre pt er lukket). Når du ka' li' "hide and
seek" tror jeg også du vil kunne li' "Is This Real?" af Lisahall og
"Until The Morning" af Thievery Corporation. Alle tre numre var noget
de spillede som aternativ på en Portishead-kanal jeg havde oprettet.

--
Niels