er der nogen som kan fortæl mig hvad sange~
Fra : Nicole

Dato : 04-06-07 10:14

jeg har postet en mp3 sang fra Aalborg Karnevalet i dk.binaer.musik og
vil gerne vide navnet/kunstner, er der nogen som kan hjælpe mig?

mange tak

Fra : Ditte

Dato : 04-06-07 10:19

Nicole skrev:
> jeg har postet en mp3 sang fra Aalborg Karnevalet i dk.binaer.musik og
> vil gerne vide navnet/kunstner, er der nogen som kan hjælpe mig?
>
> mange tak

Det må da være Fede Finn og Funny Boyz, Kærligheden brænder

Hilsen Ditte

Fra : Nicole

Dato : 04-06-07 10:23

On Mon, 04 Jun 2007 11:19:11 +0200, Ditte <nej@nejnej.dk> wrote:

>Det må da være Fede Finn og Funny Boyz, Kærligheden brænder
>
>Hilsen Ditte

Mange mange tak Ditte!!!

Fra : Ditte

Dato : 04-06-07 10:29

> Mange mange tak Ditte!!!

Det var så lidt, god og sjov sang.

Hilsen Ditte

Fra : 4700

Dato : 04-06-07 11:46

det er nu "danband all stars" der spiller omtalte nr og ikke "fede finn"

Fra : Ditte

Dato : 04-06-07 13:11

4700 skrev:
> det er nu "danband all stars" der spiller omtalte nr og ikke "fede finn"

Hej

Der må jeg meldes pas, for mig lød det som Fede Finn.
Beklager fejlen.

Hilsen Ditte

Fra : Nicole

Dato : 04-06-07 15:35

On Mon, 04 Jun 2007 14:11:24 +0200, Ditte <nej@nejnej.dk> wrote:

>Hej
>
>Der må jeg meldes pas, for mig lød det som Fede Finn.
>Beklager fejlen.
>
>Hilsen Ditte

Ingen problem Ditte, tak til I begge to, jeg fandte den på nettet med
jeres hjælp :)