Dr. Baker og Disney - hvilken udgivelse
Fra : Holst

Dato : 02-06-07 22:41

Vi skal nok en ti års tid tilbage, hvor der blev udgivet en cd med
danske Disney-sange i nyindspilninger. Jeg er ret sikker på, at Dr.
Baker var inde over den udgivelse - i hvert fald delvis.

For navnlig husker jeg en udgave af Bella Notte, hvor der kører sådan en
god Dr. Baker-rytme, mens - så vidt jeg husker - Poul Bundgaard sang.
Fabelagtigt nummer.

Eftersom det vel er ved at være små ti år siden Poul Bundgaard døde, er
udgivelsen sikkert fra midt i 90'erne.

Hvad er det for en cd, og hvor kan jeg få den?

Fra : Empitris

Dato : 03-06-07 19:21
Fra : Holst

Dato : 03-06-07 19:41

Empitris <empitris@ wrote:

> http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&nodeid=299091&article_id=p217341&maintype=1

Tusind tak! Ikke lige det fedeste sted at købe den med sådan en
musikklub med cd'ere til overpris. Men nu vidste jeg jo så, hvad jeg
skulle lede efter, og den her her til en 10'er mindre:

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=592186

Så tusind tak for hjælpen.