Another Day In Paradise?
Fra : Charlotte Husen

Dato : 30-05-07 17:36

Er der nogen der har et bud på hvad sangen hedder som indeholder melodien
fra sangen "Another Day In Paradise", men som vist nok (så vidt jeg
erindrer) er en techno/dance version og teksten er anderledes? Jeg har kun
hørt den én gang, så husker ikke så meget fra den.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 20:44

Charlotte Husen wrote:
> [...]
> erindrer) er en techno/dance version og teksten er anderledes? Jeg har kun
> hørt den én gang, så husker ikke så meget fra den.

Der blev lavet en Arne'Bæ'/House version af den for omkring 6 år siden
af Brandy og Ray-J... kan det være den du tænker på?

Fra : Charlotte Husen

Dato : 30-05-07 20:56

Nej det er ikke den, den jeg tænker på er nemlig ret ny, højest en måned
gammel tror jeg. Det er så irriterende når man ikke kan finde navnet på den.
Tror nemlig kun de bruger melodien fra sangen og så har de selv lavet en ny
tekst til den.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-05-07 20:53

Charlotte Husen skrev:

> [...]
> vidt jeg erindrer) er en techno/dance version og teksten er
> anderledes? Jeg har kun hørt den én gang, så husker ikke så meget

Wikipedia nævner en udgivelse fra sidste år, Supafly Inc. med "Moving
too fast", med housebeat og ny tekst. Måske er det den?

http://en.wikipedia.org/wiki/Another_Day_In_Paradise

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk