Flyrejse Billund - Amsterdam - voldsomme p~
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 06-06-07 12:40

Hej i gruppen

Vi skal et smut til Amsterdam d. 25-27/6 og har i nogen tid ledt efter
billige flybilletter.

Næsten uanset hvor vi søger, så koster de over kr. 3000,- pr.person - og så
kan det jo faktisk betale sig at køre selv istedet.

Er der nogen der kender til selskaber med billigere rejser fra Billund til
Amsterdam?

/CJ

Fra : Holst

Dato : 06-06-07 12:53

Christian Jacobsen wrote:

> [...]
> kan det jo faktisk betale sig at køre selv istedet.
>
> Er der nogen der kender til selskaber med billigere rejser fra Billund til

Jeg kan finde billetter til 4118 kr. for to rejsende, men så skal I hjem
ganske tidligt om morgenen den 27/6.

Midt på formiddagen den 27/6 gør det 200 kr. dyrere.

Vil I først hjem om aftenen den 27/6, koster det 5928 kr. for to rejsende.

I alle tilfælde afgang den 25/6 midt på eftermiddagen.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-06-07 13:18

Christian Jacobsen wrote:
> [...]
> Næsten uanset hvor vi søger, så koster de over kr. 3000,- pr.person -
> og så kan det jo faktisk betale sig at køre selv istedet.

Hvor har du søgt?

Jeg kan finde flg. priser (retur, inkl. afgifter):

Bll-Ams, ud 25/6 - hjem 27/6

KLM: 1576,- kr.
SAS: 2319,- kr.
Lufthansa: 2520,- kr.