Tog til Gatwick
Fra : Carsten Keller

Dato : 06-06-07 07:57

Hej gruppe.

Vi skal et smut til London på fredag og skal flyve hjem med Sterling fra
Gatwick. Jeg kom en dag for sent til nogle billige flybytrain-billetter, så
de eneste jeg kan finde online nu koster 15£. Hvordan er det lige med
lokaltogene? Kan man bare troppe op på stationen og købe de billetter til
8-9£ jeg synes at kunne læse om alle steder?

Takker

Keller

Fra : Bjarne

Dato : 06-06-07 14:47

Carsten Keller skrev:
> [...]
> lokaltogene? Kan man bare troppe op på stationen og købe de billetter
> til 8-9£ jeg synes at kunne læse om alle steder?

Kan det bruges?
8,90 £

http://www.londontoolkit.com/travel/gatwick_local_trains.htm

Bjarne

Fra : Carsten Keller

Dato : 06-06-07 14:51

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> wrote in message

> Kan det bruges?
> 8,90 £
>
> http://www.londontoolkit.com/travel/gatwick_local_trains.htm

Jeps, den har jeg også fundet frem til. Men der står ikke umiddelbart noget
om billetter, skal man bare tage ned på en af de stationer, købe en billet
og hoppe på toget mod Gatwick?

Keller

Fra : Bjarne

Dato : 06-06-07 16:15

Carsten Keller skrev:
> [...]
> noget om billetter, skal man bare tage ned på en af de stationer, købe
> en billet og hoppe på toget mod Gatwick?

Det kanst du ifølge Southern
http://www.southernrailway.com/main.php?page_id=93
Men du kan også købe den på siden.

Bjarne

Fra : Carsten Keller

Dato : 07-06-07 07:39

> Det kanst du ifølge Southern
> http://www.southernrailway.com/main.php?page_id=93
> Men du kan også købe den på siden.

Det prøver jeg, takker.

Keller

Fra : Mort1s1

Dato : 10-06-07 13:47

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lokaltogene? Kan man bare troppe op på stationen og købe de billetter til
> 8-9£ jeg synes at kunne læse om alle steder?

Ja - du kan, lige som på de større danske jernbanestationer, blot møde op og
købe en billet til Gatwick. Togene kører iøvrigt ret ofte.

Mort1s1

Fra : Carsten Keller

Dato : 14-06-07 14:11

"Mort1s1" <mortensensvæk@udmail.dk> wrote in message

> Ja - du kan, lige som på de større danske jernbanestationer, blot møde op
> og købe en billet til Gatwick. Togene kører iøvrigt ret ofte.

Det viste sig at det ikke var noget problem. Fik enkeltbilletter fra
Victoria til Gatwick til 10£/stk, købt i en automat på stationen. Togene
kørte 4-5 gange i timen og det var meget simpelt. Tog kun godt 30 minutter.

Keller