Ryanairs hjemmeside
Fra : Lars Bakmann

Dato : 04-06-07 11:25

Er der nogen der ved om der er nedbrud på Ryanairs hjemmeside.
Jeg har de sidste 2 - 3 døgn ikke kunnet åbne hjemmesiden.

Da jeg pt er online via en satellitforbindelse ( fra et skib ) ved jeg
ikke om der evt er en spærring der forhindrer mig i, at logge på, men
jeg mener at have gjort det tidligere.
På forhånd tak for svar.

Lars Bakmann

Fra : Inger Buchard

Dato : 04-06-07 11:40

Jeg kan heller ikke komme på http://www.ryanair.com/site/DA/ eller
http://www.ryanair.com/

Inger

Fra : John

Dato : 04-06-07 12:06

Lars Bakmann (slet 8G0OB) skrev:
> [...]
>
> Da jeg pt er online via en satellitforbindelse ( fra et skib ) ved jeg
> ikke om der evt er en spærring der forhindrer mig i, at logge på, men

Ingen problemer her.

Mvh

John

Fra : Bjarne

Dato : 04-06-07 12:40

> [...]
>
> Da jeg pt er online via en satellitforbindelse ( fra et skib ) ved jeg
> ikke om der evt er en spærring der forhindrer mig i, at logge på, men

Måske kan det skyldes, at der er svartider på 10 - 15 sekunder på en
request. Prøv evt. om natten.

Bjarne