Prag landskamp
Fra : Tony

Dato : 01-06-07 08:07

Hej gruppe.

Jeg rejser til Prag, er der nogen steder i denne by, hvor jeg med sikkerhed
kan se landskampen mellem Danmark og Sverige?

På forhånd tak.

Tony

Fra : Tømreren

Dato : 01-06-07 08:41

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg rejser til Prag, er der nogen steder i denne by, hvor jeg med
> sikkerhed kan se landskampen mellem Danmark og Sverige?

Der ligger en sportsbar der viser alle landskampe, ned af den lange vej op
mod nationalmuseeumet,,, på højre hånd af en sidevej....jeg mener der ligger
et supermarked på hjørnet

Go tur
Tømreren

Fra : Tony

Dato : 01-06-07 08:58

"Tømreren" <maas2@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der ligger en sportsbar der viser alle landskampe, ned af den lange vej
> op mod nationalmuseeumet,,, på højre hånd af en sidevej....jeg mener der

Tak ska' du ha'.

Jeg prøver at stikke snuden ind i de forskellige barer i området(der er
sikkert en del) og håber det lykkes.
Om ikke andet, så redder jeg mig da en god portion kold tjekkisk fadøl

Tony

Fra : Tømreren

Dato : 01-06-07 15:40

> Tak ska' du ha'.

Det var så lidt..:))

> Jeg prøver at stikke snuden ind i de forskellige barer i området(der er
> sikkert en del) og håber det lykkes.
> Om ikke andet, så redder jeg mig da en god portion kold tjekkisk fadøl

Gaden hedder vist krakovska og jeg mener stedet hedder noget ala.. Sports
Bar Prague

Fra : Tony

Dato : 01-06-07 17:01

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var så lidt..:))

> Gaden hedder vist krakovska og jeg mener stedet hedder noget ala.. Sports
> Bar Prague

Ok. men først sjekker jeg lige stedet her.

http://pubspotters.dk/vispub.php?id=1101&setype=byen&sedenne=Prag

Tony

Fra : Tømreren

Dato : 01-06-07 20:24

> Ok. men først sjekker jeg lige stedet her.
>

> http://pubspotters.dk/vispub.php?id=1101&setype=byen&sedenne=Prag
>
> Tony

Har været der men de er vist mest til ishocky.... der er nok 300 sportpubber
i prag...(more or less).... hvor i byen skal du bo? ... har selv været der 8
x... og elsker bare byen

Fra : Tony

Dato : 10-06-07 19:30

> [...]
> sportpubber i prag...(more or less).... hvor i byen skal du bo? ... har
> selv været der 8 x... og elsker bare byen

Vi fandt ingen steder de viste vores skandalekamp. Så lidt af det senere på
Eurosport og CNN. Godt det samme.
Vi havde booked en lejlighed på nettet, tæt på hovedstrøget.
Det er første gang vi prøver Prag. Har alt hvad hjertet begærer, undtagen
strand og pool.
Byen er alt for lummer at vade rund i om sommeren.

Tony