Forskel 45/30
Fra : Jette Andreassen

Dato : 04-06-07 22:37

Min datter har netop fået en brugt Piaggio zip. Den blev solgt til os som en
30ér, men nu er der nogle der siger at det er en 45ér, hvordan ser man
egentlig forskel.

Knud

Fra : OZ3BTO

Dato : 05-06-07 13:32

"Jette Andreassen" <j.andreassen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> 30ér, men nu er der nogle der siger at det er en 45ér, hvordan ser man

Hvis i ringer til den lokale politistation så skulle de gerne ud fra stel
nummer kunne se hvad det er for en, Andre muligheder er der hvist ikke såen
lige

Mange scootere bla. Zip fåes nemlig både i 30 og 45er udgave hvor enste
umiddelbare forskel ligger i hvor meget de er begrænset .. "afdroslet"
render de det samme

Erik

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 05-06-07 16:18

Jette Andreassen forklarede den 04-06-2007:
> [...]
> 30ér, men nu er der nogle der siger at det er en 45ér, hvordan ser man

Hvis det er en Zip der er ÆLDRE end "New Zip", er forskellen at der på
en 30, kun er en stilling på lyset, mens en 45 har både kort og langt
lys.
Neddroslingen er selvfølgelig anderledes.
En 30 zip starter stelnummeret med ZAPCO xxxxxxxx

Ellers spørg et værksted, og tag stelnummeret med
Mvh
Niels