Sæde speedfight 1
Fra : Henrik Madsen

Dato : 30-05-07 12:27

Mit sæde på min speedfight 1 er knækket af hængslet.

Altså sådan at forrest sidder der et lille stykke af "brønden" som er
under sædet fast på sædet som så til gengæld ikke sidder fast til
resten af knallerten.

Kan man købe en ny løs brønd og sætte på og i bekræftende fald hvor
meget koster sådan en ?

Alternativt, er der nogen der har en patentløsning på hvordan jeg
sætter skidtet sammen og får det til at holde mere end 5 minutter.

Henrik

Fra : Hekto

Dato : 01-06-07 09:52

Henrik Madsen explained on 30-05-2007 :
> [...]
>
> Alternativt, er der nogen der har en patentløsning på hvordan jeg
> sætter skidtet sammen og får det til at holde mere end 5 minutter.

Selvfølgelig kan du købe en ny spand - og den
koster nok det den koster.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Henrik Madsen

Dato : 01-06-07 14:13

On Fri, 01 Jun 2007 10:51:34 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>Selvfølgelig kan du købe en ny spand - og den
>koster nok det den koster.

Takker for det fyldestgørende svar.

Henrik

Fra : Hekto

Dato : 04-06-07 12:15

On Fri, 01 Jun 2007 15:12:36 +0200, Henrik Madsen wrote:

> Takker for det fyldestgørende svar.
>
> Henrik

Nogle problemer har simple løsninger!

Du kan ikke gøre meget andet end at skifte den, og den fås med garanti kun
originalt. Heldigvis plejer Pøjgot-plastik ikke at være det dureste i
denne verden.

--
/Hekto