PRIS - Sand + stabilgrus -
Fra : KBH

Dato : 05-06-07 21:32

Er der nogen der har en ide om hvad 3 m3 sand + 1 m3 stabilgrus ca. vil
koste leveret (Aalborg-område) - skal bruges til fliselægning.

Mvh KBH

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-06-07 23:04

KBH wrote:
> Er der nogen der har en ide om hvad 3 m3 sand + 1 m3 stabilgrus ca.
> vil koste leveret (Aalborg-område) - skal bruges til fliselægning.

Hmm det ser ud til at sandmanden kun leverer bigbags med 1 ton til Aalborg
området
(595 for et ton flisesand)
Det er noget dyrere end her nede i det østjydske (450 for 1m3 - ca 1,5 ton)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 06-06-07 00:47

Jeg har lige giver 600,- for 3 m3 sand. Leveret.

Jeg véd ikke om han ligger inde med grus?

Skal da gerne høre om han gider at køre til Aalborg. (bor selv i Hjørring)

Mvh

Jasper

Fra : Ivan

Dato : 06-06-07 08:26

"KBH" <karstenbrandt@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en ide om hvad 3 m3 sand + 1 m3 stabilgrus ca. vil
> koste leveret (Aalborg-område) - skal bruges til fliselægning.
>

> Mvh KBH

Dav

Tag dog kontakt til den lokale vognmand. Han kan da sikkert lige komme forbi
med lidt stabilgrus når han alligevel er ude og køre, det samme gælder
sikkert sand. Det vil ikke koste mange "basseører".
Du er vel bekendt med begrebet jysk paralles økonomi" eller "jyske dollers"
Der findes jo JT grusgrav.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-06-07 21:28

On Tue, 5 Jun 2007 22:32:12 +0200, "KBH"
<karstenbrandt@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der nogen der har en ide om hvad 3 m3 sand + 1 m3 stabilgrus ca. vil
>koste leveret (Aalborg-område) - skal bruges til fliselægning.

Jeg gav sidste vinter 1350 kr for 10 m3 flisesand, leveret. Det dyreste
i den sammenhæng er leveringen, og jeg tror ikke der er ret mange
vognmænd som er specielt glade for at skulle levere stabilgrus og
flisesand på een gang. Selv om der uden problemer kan være 4 m3 på en
lastbil.

Jeg kender desværre ikke nogle vognmænd nær ålborg.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Armand

Dato : 06-06-07 22:43

> [...]
> vognmænd som er specielt glade for at skulle levere stabilgrus og
> flisesand på een gang. Selv om der uden problemer kan være 4 m3 på en

Jeg har lige fået et par læs stabilgrus for 1,200 + 300,- for levering (pr.
læs á 8m³)
Det lyder noget dyrt i forhold til andres erfaring her i tråden så jeg
sætter min lid til at jeg har misforstået noget og at lev. er incl. når jeg
får regningen.

Alternativet at hente selv á ½m³ af gangen til en 50'er, var under alle
omstændigheder for uoverskueligt: 60 ture og godt og vel 30 tons læsset og
losset med skovl =

--
Armand.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-06-07 06:55

On Wed, 6 Jun 2007 23:42:57 +0200, "Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote:

> [...]
>sætter min lid til at jeg har misforstået noget og at lev. er incl. når jeg

Kom i tanke om ....det er muligt den pris jeg skrev var plus moms. Og så
kommer prisen nok også en del an på hvor langt der er. Jeghar under 10
km til grusgraven.

>Alternativet at hente selv á ½m³ af gangen til en 50'er, var under alle
>omstændigheder for uoverskueligt: 60 ture og godt og vel 30 tons læsset og
>losset med skovl =

Ja, det kan jo slet ikke hænge sammen - hverken økonomisk eller
arbejdsmæssigt.
Selv kunne jeg ikke drømme om at hente selv hvis det var mere end 2
køreture der skulle til - så hellere bestille lidt ekstra og have noget
liggende til næste gang jeg får brug for det. Men jeg har også plads til
at have noget liggende.....
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : jenny og søren

Dato : 07-06-07 20:47