Arbejdstegning af mosegrisefælde søges.
Fra : B & O

Dato : 02-06-07 09:08

Hej Gruppe

Vores elskede have er blevet invaderet af mosegrise. Vi er ikke meget for at
bruge gift og købe-fælder er dyre.
Derfor.... er der ikke en af jer som ved hvor man kan finde en tegning af
den kasseformede fælde, som anbringes oven på jorden over hullet. Kassen
udføres i vandfast krydsfiner, men jeg ved ikke hvordan selve
fangst-mekanikken skal være.

--
Hilsen Bente & Ove

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-06-07 12:04

B & O wrote:
> Hej Gruppe
>
> Vores elskede have er blevet invaderet af mosegrise. Vi er ikke meget
> for at bruge gift og købe-fælder er dyre.

Brug en ganske almindelig muldvarpefælde. De tager også mosegrise. Sæt dem
efter samme principper som ved muldvarpe.
Hvis du vil bruge madding, er persillerod et godt bud.

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : B & O

Dato : 02-06-07 17:32

Ja det har du sikkert ret i. Men er det så ikke en saksemodel som du mener?
Jeg ville egentligt gerne bruge sådan en hjemmelavet kassemodel. Bare for at
være vanskelig.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-06-07 00:25

B & O wrote:
> Ja det har du sikkert ret i. Men er det så ikke en saksemodel som du
> mener? Jeg ville egentligt gerne bruge sådan en hjemmelavet
> kassemodel. Bare for at være vanskelig.

Og når du så har fanget den levende, hvad så?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : B & O

Dato : 03-06-07 10:09

Så bider jeg hovedet af den.......

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-06-07 22:45

B & O wrote:
> Så bider jeg hovedet af den.......

Så kan du da lige så godt overlade den operation til en muldvarpesaks.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk