Stuebirk
Fra : John Jørgensen

Dato : 01-06-07 21:11

Kan nogle sige mig hvad jeg skal gøre ved min stuebirk, den taber bladene.
M.V.H. Karen

Fra : BA

Dato : 01-06-07 22:18

Det gør de ofte på denne årstid. Behandl den som du plejer, så får den nye
blade igen.

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Ivar Holm

Dato : 02-06-07 09:09

Måske er urtepotten blevet for lille?

Ivar Holm

Fra : Max

Dato : 02-06-07 09:22

Hej John

> Kan nogle sige mig hvad jeg skal gøre ved min stuebirk, den taber

Det gør min også for tiden.

--
Mvh Max

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 02-06-07 15:43

> Kan nogle sige mig hvad jeg skal gøre ved min stuebirk, den taber bladene.

Den har manglet vand på et tidspunkt for en uge eller to siden. Sørg for at
de aldrig tørrer helt ud, men heller aldrig står i vand. Nu sørger du for at
tage blade af den så snart de begynder at visne. Bliver den tynd, klippes
den godt ind og så skal den nok komme fint igen.

Mvh Maria