Muld (jord) i København
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-05-07 18:13

Hej,

Jeg står og skal bruge ca. 3 kubikmeter muld (eller god jord) ifm. omlægning
af min have. Det skal bruges til at plante i. Jeg bor i Søborg. Hvor kan jeg
købe dette, vognmand? Hvad koster ca. 3 kubikmeter?

Fra : qx

Dato : 30-05-07 22:00

"Peter Jensen" skrev i en meddelelse

> [...]
> omlægning af min have. Det skal bruges til at plante i. Jeg bor i Søborg.
> Hvor kan jeg købe dette, vognmand? Hvad koster ca. 3 kubikmeter?

Hvis du ikke får andre svar, vil jeg da godt prøve, i løbet af i morgen, om
jeg kan komme til at snakke med dem, som er ved at renovere området hvor jeg
bor. En del af os har nu fået lagt et lag muldjord på, der hvor maskinerne
har kørt og ødelagt overfladen. Nogen må kunne sige mig, hvor den jord er
købt.

Jeg bor også her i den nordvestlige omegn af København.

Hilsen

qx

Fra : Stig Johansen

Dato : 31-05-07 06:32

Peter Jensen wrote:

> [...]
> omlægning af min have. Det skal bruges til at plante i. Jeg bor i Søborg.
> Hvor kan jeg købe dette, vognmand? Hvad koster ca. 3 kubikmeter?

For enden af Juni Alle ligger der ca 30 M3, som købmanden gerne vil af med.

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 31-05-07 06:34

Stig Johansen wrote:

> For enden af Juni Alle ligger der ca 30 M3, som købmanden gerne vil af
> med.

Jeg skulle måske lige skrive at Juni Alle er lyskrydset ved TV byen.

Stig Johansen

Fra : Kert Rats

Dato : 01-06-07 07:09

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omlægning af min have. Det skal bruges til at plante i. Jeg bor i Søborg.
> Hvor kan jeg købe dette, vognmand? Hvad koster ca. 3 kubikmeter?

Prøv forskellige genbrugsstationer.

På Rødovre Genbrugsstation kan man hente al den kompostmuld, man orker.
Genbrugsstationen ligger på Valhøjs Allé 182 og har åbent alle årets dage
fra kl. 10 - 18 - dog undtaget den 24., 25., 26., 31. december samt den 1.
januar.

Venligst

Kert Rats