Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 forvendtet levetid ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 21:22

Hej der..

Hvordan er det lige det er med forvendtet levetid på en D70, har forsøgt at
søge på nettet man har ikke fundet noget, håber at I gode mennesker herinde
kan hjælpe-

På forhånd tak.
Peter V

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 05-06-07 21:36

Mit fik skiftet lukker ved 60000 billeder

MVH
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 21:50

hvad kostede den operation ?

/psv

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 05-06-07 21:57

> hvad kostede den operation ?

Det var faktisk noget der skete i forbindelse med en garanti-reperation. Den
fejl der skulle rettes kunne de så ikke finde ud af at lave, men jeg fik ny
lukker uden betaling.

MVH
Thomas

Fra : Jakob

Dato : 05-06-07 22:00

In article <4665ce34$0$90265$14726298@news.sunsite.dk>,
sass@mail.tele.dk says...

> Det var faktisk noget der skete i forbindelse med en garanti-reperation. Den
> fejl der skulle rettes kunne de så ikke finde ud af at lave, men jeg fik ny
> lukker uden betaling.

Hey THomas

Sorry for highjacking men jeg blev sgu nysgerrig af en anden tråd. Er du
ved at skifte system, og til hvad :0)

Hygge

Jakob

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 05-06-07 22:52

"Jakob" <nono@ni.invalid> skrev i en meddelelse

Sorry for highjacking men jeg blev sgu nysgerrig af en anden tråd. Er du
ved at skifte system, og til hvad :0)

Hej Jakob

Jeps, jeg render rundt med en Canon EOS 5D i øjeblikket, har lige solgt en
20D igår og skal have fat i noget langt Canon, så snart jeg får taget mig
sammen til at få solgt min 500mm til Nikon

MVH
Thomas

Fra : Jakob

Dato : 05-06-07 23:25

In article <4665db1d$0$90262$14726298@news.sunsite.dk>,
sass@mail.tele.dk says...
> Jeps, jeg render rundt med en Canon EOS 5D i øjeblikket, har lige solgt en
> 20D igår og skal have fat i noget langt Canon, så snart jeg får taget mig
> sammen til at få solgt min 500mm til Nikon

OK tillykke med det :0).Det lyder jo som et fuldfedt cam. Det overrasker
mig lidt at en fuglemand som dig ryger på fullframe kommer du ikke til
at mangle noget rækkevidde ? Og noget tempo til dine fuglebilleder ?

Men det kan da være interessant at høre lidt om dine erfaringer efter
skifte fra Nikon til Canon. Er jo selv på Nikon vognen men har da til
tider været fristet af "the dark side" :0).

Hygge

Jakob

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 09-06-07 09:01

--
Rækkevidden er jo så som så, hvis man kigger på det, 500mm på Nikon svarer
til 750mm, og med en TC'er, så er man oppe på 700 med 5D. Samtidigt er der
[...]
Jeg kan sige, at ALT er omvendt, om det så er Nikon der laver alt omvendt
eller om det er Canon, det er en ting. Nu er jeg en af dem, der altid
glemmer, hvad vej man skal dreje på ting, så det betyder ikke alverden,
hehe. Men Hans og jeg diskuterede det, og faktisk er det Nikons mounts og
hjul der vender omvendt af, hvad man forventer. Måske det er det der
englænderkørsel der spiller ind

MVH
Thomas

Fra : Jakob

Dato : 10-06-07 21:06

In article <466a5e47$0$90266$14726298@news.sunsite.dk>,
sass@mail.tele.dk says...
> Måske det er det der
> englænderkørsel der spiller ind

, anyway smid endelig nogle erfaringer på banen når du har dem. Er jo
klar over at 5D er fantastisk ved høj iso, men hvor højt skal du op i
iso før den rykker voldsomft fra dig D70 ?

Hygge

Jakob