Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk betjeningsvejledning til Canon Ixus ~
Fra : Linnea

Dato : 05-06-07 11:13

En af mine veninder har fået omtalte kamera i England - dermed mangler hun
en dansk betjeningsvejledning. Kan man erhverve sig sådan en efterfølgende?
F.eks. download i pdf-format fra nettet?

Hilsen
Anette

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 05-06-07 11:25

On Tue, 5 Jun 2007 12:12:39 +0200, "Linnea" <linneanospam@mail.dk>
wrote:

>En af mine veninder har fået omtalte kamera i England - dermed mangler hun
>en dansk betjeningsvejledning. Kan man erhverve sig sådan en efterfølgende?
>F.eks. download i pdf-format fra nettet?

Nope, men jeg har set dem til salg et eller andet sted online. Kan
desværre ikke lige huske hvor, men det var ca. 300 for en manual.

Mvh. Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-07 15:38

Brian B. Christensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nope, men jeg har set dem til salg et eller andet sted online.
> Kan desværre ikke lige huske hvor, men det var ca. 300 for en
> manual.
> Mvh. Brian

Enhver fotohandler kan skaffe en fra Canon Danmark mod betaling.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-06-07 11:27

"Linnea"
> [...]
> betjeningsvejledning. Kan man erhverve sig sådan en efterfølgende? F.eks. download i

Manualer på engelsk kan downloades - de er så lige ud af landevejen
at selv folk der sov i timen i folkeskolen burde kunne finde ud af det.
Som det gamle sigende går - den der ikke har det i hovedet må ha det
i benene - dansk manual kan købes, pris ca een arbejdstime for en
lavt lønnet. -max-

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-07 15:41

Linnea skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> mangler hun en dansk betjeningsvejledning. Kan man erhverve
> sig sådan en efterfølgende? F.eks. download i pdf-format fra

Nej - hvis man ikke kan klare sig uden dansk manual, så skal man
købe den i Danmark.

Canon Danmark står selv for trykningen af den danske manual, der
leveres med alle kameraer købt af forhandlere, der køber sine
Canon varer gennem Canon Danmark.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard