Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HASTER: canon ixus 850IS og huk.kort
Fra : - ZULU -

Dato : 03-06-07 15:42

Skal lige straks på ferie og skal gerne have nyt kamera med

Jeg skal have nyt digi-cam og kommer fra et IXUS 400.

Valget står meget på 850IS, men har også kigget Sony DCS-T20 eller Samsung
NV10

Er der nogen der kan sige noget for hvorfor jeg skal vælge Canon eller en af
de to andre. Vidvinklen er tiltalende, idet det primært bruges til familie
fotos.
Grunde til hvorfor ikke en af de tre er også velkomne...

Ang. hukommelse, vil jeg kunne mærke forskel på SanDisk alm/Ultra/extreme i
en Canon kamera, eller bør jeg bare gå efter det billigste???

pft Henrik

Fra : Kim

Dato : 03-06-07 15:55

" - ZULU -" <z@z.z> skrev i en meddelelse

> Ang. hukommelse, vil jeg kunne mærke forskel på SanDisk alm/Ultra/extreme
> i en Canon kamera, eller bør jeg bare gå efter det billigste???

I kameraet vil du ikke mærke forskel. Gå efter det billigste....
Hvis der er nogen forskel, vil det være i overførsel af billeder
fra kamera til computer.

Mvh, Kim