Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus E-400, batteri levetid
Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-06-07 11:28

Hej,

Jeg er interesseret i om nogen kan oplyse mig om hvad man kan forvente
af batterilevetiden for sådan eet. Jeg er interesseret i at vide hvad
man kan opnå, når man IKKE bruger blitz, og man SLUKKER skærmen helt.
Altså ren økonomikørsel

Jeg kan ikke finde relevante oplysninger på de review sider, jeg har
set. Det der kommer nærmest er een, der er imponeret over 350 skud, men
ikke oplyser om det er med blitz, om der er kigget mange billeder på
skærmen etc. Jeg gætter på at der er forskel i forbruges om man kører
raw eller jpg, fordi det tager længere tid at gemme store filer. (sådan
er det på min Nikon)

Oplysninger om praktisk brug ved ISO 400+ har osse min interesse, da
chip'en er forholdsvis lille.

Bo //

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-06-07 12:31

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> er det på min Nikon)
>
> Oplysninger om praktisk brug ved ISO 400+ har osse min interesse, da

DPreview har et ganske udmærket forum med en decideret Olympus DLSR
gruppe. Jer er sikker på, at en i den gruppe kan svare dig.

Thomas Schreiber

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-06-07 18:04

Thomas Schreiber wrote:

> DPreview har et ganske udmærket forum med en decideret Olympus DLSR
> gruppe. Jer er sikker på, at en i den gruppe kan svare dig.

Den havde jeg ikke fundet. Takker og bukker.

Hvis andre i gruppen har noget at bidrage med, lytter jeg gerne

Bo //