Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Var lige et smut i zoo - Mark III ISO 3200
Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-06-07 18:22

Hvor uglen bor er der ikke meget lys så jeg måtte op på ISO 3200. Jeg
er ganske tilfreds med resultatet.

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=20070601_owl1.jpg

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=20070601_owl2.jpg
MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : PDR[2770]

Dato : 01-06-07 21:13

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MVH Tommy Jensen
> Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

FLOTTE - rigtigt flotte billeder!
pdr

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-06-07 21:32

Tommy Jensen wrote:
> [...]
> MVH Tommy Jensen
> Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Jeg tror du bliver ganske glad for dit kamera. Vil næsten sige at det er
en skam der står Nikon på alt mit glas, men mon ikke Nikon kommer noget
vildt? Men igen. Hvad kan jeg ønske mig af forbedringer på mit D200?

Thomas Schreiber

Fra : Jan Boegh

Dato : 03-06-07 16:23

Thomas Schreiber skrev i 4660822b$0$90265$14726298@news.sunsite.dk
dette:

> Vil næsten sige at det
> er en skam der står Nikon på alt mit glas,

Det kan jeg sgu godt forstå. Glas skal være rent, fri for ridser og
uvedkommende tekst!

vh

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : AON

Dato : 01-06-07 23:44

> [...]
> MVH Tommy Jensen
> Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

jo dit nye mk 3 kører fint selv ved høje iso, men det skal det vel også
iforhold prisen på huset og når vi snakker 2007 :)

aon

Fra : Jakob

Dato : 04-06-07 08:56

In article <mal0631s60lvjvjr1bevgnuep921hr82ci@4ax.com>,
usenetYYMMDD@klein-jensen.dk says...

> Hvor uglen bor er der ikke meget lys så jeg måtte op på ISO 3200. Jeg
> er ganske tilfreds med resultatet.

Det er muligvis godt men det er jo umuligt at få et indtryk af i den
størrelse :0)

Venlig hilsen

Jakob