Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CS3 problem
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-05-07 13:33

Ikke specielt foto relateret problem, men kan nogen fortælle mig
hvorledes man har en grå baggrund i CS3, fremfor skrivebordet?

Thomas Schreiber

Fra : winddiesel

Dato : 31-05-07 17:37

On 31 Maj, 14:33, Thomas Schreiber <fornavn-eftern...@hotmail.com>
wrote:
> Ikke specielt foto relateret problem, men kan nogen fortælle mig
> hvorledes man har en grå baggrund i CS3, fremfor skrivebordet?

> [...]

Gå i VIEW og vælg en anden screenmode !

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-05-07 19:24

winddiesel wrote:
> Gå i VIEW og vælg en anden screenmode !

Det gør ingen forskel.

Thomas Schreiber

Fra : Thomas Kjær

Dato : 31-05-07 17:50

On 2007-05-31, Thomas Schreiber <fornavn-efternavn@hotmail.com> wrote:
> Ikke specielt foto relateret problem, men kan nogen fortælle mig
> hvorledes man har en grå baggrund i CS3, fremfor skrivebordet?

'F'.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-05-07 19:24

Thomas Kjær wrote:
> 'F'.

Synes jeg at jeg havde prøvet, men kunne ikke flytte rundt på billedet.
Det kan jeg nu, så det må bare have været en fejl 40

Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-07 21:30

"Thomas Schreiber" <fornavn-efternavn@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Synes jeg at jeg havde prøvet, men kunne ikke flytte rundt på billedet.
> Det kan jeg nu, så det må bare have været en fejl 40

Thomas Kjær har ret. Tryk på F

Mvh. Claus Petersen

Fra : SpookiePower

Dato : 31-05-07 18:39

Ellers prøv i dk.edb.grafik der ved de en del om de ting.

--
My Photo Gallery
www.photo.box2600.dk